Lilje83
Andre møte med forumet
Gratulerer så myeVis vedlegget 218644
Positiv test 11dpo etter å ha satt inn blastocyst for 6 dager siden[emoji173] Tatt opp dag 2 og dyrket videre i tre dager til[emoji4]

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så myeVis vedlegget 218644
Positiv test 11dpo etter å ha satt inn blastocyst for 6 dager siden[emoji173] Tatt opp dag 2 og dyrket videre i tre dager til[emoji4]

Grattis [emoji1]Hei jenter
Hadde innsett av ett 8 delt egg i dag de ga meg i tillegg en fantastisk nyhet, nemlig at jeg fikk 6 veldig fine egg på frys) super fornøyd.
Hei jenter
Hadde innsett av ett 8 delt egg i dag de ga meg i tillegg en fantastisk nyhet, nemlig at jeg fikk 6 veldig fine egg på frys) super fornøyd.
Hei jenter
Vis vedlegget 218644

Nja, kanskje litt... Har heller stikkeaktige smerter kommende fra innsiden på måte...Andre som har blitt forferdelig ømme på stikkstedet av menopur? Ny erfaring for meg, har aldri opplevd det på Puregon nemlig! Er vondt bare jeg streifer stikkstedet og det er ganske slitsomt, spesielt når man dusjer![]()

Så bra!Hei jenter
Jeg fikk beskjed om å leve som normalt og holde meg i normal aktivitet. Måtte bare passe på å ikke overdrive treningen, maks 70/80 % av makspuls
Dette er da etter innsett [emoji5]
Litt mindre innstilt på noe som helst, men samtidig klar for UL i morgen kl. 7.45...
Akkurat styrketrening aner jeg ikke, men tenker alt med måte? Hvis du skjønner hva jeg mener [emoji5]Å det er fryktelig vanskelig syns jeg...om jeg trener blir fort pulsen altfor høy [emoji14] Tegn på dårlig form kanskje, hehe... Men gåturer er jo supert! Men hva med styrketrening? Noen som vet? Etter sist fryseforsøk trente jeg styrke, bare bittelitt lettere enn normalt...
Akkurat styrketrening aner jeg ikke, men tenker alt med måte? Hvis du skjønner hva jeg mener [emoji5]
Jeg bytter på annenhver side. I dag begynte jeg å blø også, har ikke så mye fett å ta tak i, kanskje det er derfor? Er litt blå og hoven nå i hvert fall![]()
Om du ikke skal løfte tungt, trene og løpe så vil du nok få beskjed om det av sykehuset. De som blir overstimulert får som regel treningsnekt en stund etter uttak da det er fare for at egglederne (?) kan vri seg/snurre. Om de gjør det så er det operasjon neste. Ting er forstørret inni der etter stimuleringen av mange egg. Jeg hadde treningsnekt i en uke etter forrige uttak, fikk ikke lov å sykle til jobb en gang.Hvordan er det med tunge løft etter innsett da? kan det ødelegge? Hva fikk dere beskjed om på sykehuset ?
Jeg får evt høre. Går til akupunktur og får en del nåler satt i magen der også, utrolig kjipt å ikke klare det fordi jeg er så øm pga sprøytene. Menmen. Jeg må igjennom det. Kanskje jeg tar i for mye fart på hånda når jeg stikker og!Ja, kanskje derfor? Jeg har en skolebrødformet blubbaktig greie rundt navlen, den var fin å stikke i. Kanskje det går å sette sprøyten i låret, eller på skinken? Best å høre med klinikken kanskje.
Huff, håper det blir bedre.
Jeg får evt høre. Går til akupunktur og får en del nåler satt i magen der også, utrolig kjipt å ikke klare det fordi jeg er så øm pga sprøytene. Menmen. Jeg må igjennom det. Kanskje jeg tar i for mye fart på hånda når jeg stikker og!![]()
Litt mindre innstilt på noe som helst, men samtidig klar for UL i morgen kl. 7.45...
Jeg får evt høre. Går til akupunktur og får en del nåler satt i magen der også, utrolig kjipt å ikke klare det fordi jeg er så øm pga sprøytene. Menmen. Jeg må igjennom det. Kanskje jeg tar i for mye fart på hånda når jeg stikker og!![]()
Takk som spør!Hvordan gikk det?![]()

Og så må jeg evt. sprøyte i dag kl. 16.30!!! Ble plutselig skikkelig stressa... 

Takk som spør!Skulle akkurat skrive her om det.
Jo, det gikk bra (tror jeg...).Det var slik:
- endometrium: 8,4 (var 8,6!!!)
- høyre: 14 stk. over 10 mm (20, 17, 17, 17, 16, 16, 15, 15, 14, 14, 13, 13, 13, 12) + 4 stk. under 10 mm
- venstre: 9 stk. over 10 mm (19, 17, 15, 15, 15, 13, 12, 11, 11) + 6 stk. under 10 mm
Bra?Blir de på 15 mm tatt i betraktning, tro?...
MEN! Kom på en ting... På fredag sa sykepleieren fra Porsgrunn om at hvis jeg skulle trenge å sprøyte i dag, så skulle jeg få e-resept på Menopur (har ikke en hel dose igjen i den siste flaska). Men så kom jeg på NÅ at da jeg skulle starte med stimulering, så dro jeg på apoteket i god tid for å ha alt på plass. Det tok nemlig 3 dager å få medisinen til Moss!!!!!!!!Og så må jeg evt. sprøyte i dag kl. 16.30!!! Ble plutselig skikkelig stressa...
![]()
Huuufff!Nevn dette når de ringer. Jeg tok lavere dose den dagen jeg satt ovitrelleTror du skal sette den idag med uttak onsdag. Spørs dog litt om de får med eggene på 13-14 mm og under, men god sjanse for de over 14 mm
Tipper 13 egg ish jeg ❤

Håper virkelig det... Tror jeg har en dose på ca. 120 i den siste flaska (+/-). Har gått på 140 hittil. Men - sprøyter man på samme dag som man setter inn eggløsningssprøyta? Trodde ikke. 
Huuufff!Håper virkelig det... Tror jeg har en dose på ca. 120 i den siste flaska (+/-). Har gått på 140 hittil. Men - sprøyter man på samme dag som man setter inn eggløsningssprøyta? Trodde ikke.
Er forresten alltid kl. 21 man setter Ovitrelle?