Februar 2017

3 av 7 egg som ble befruktet. En med ICSI og 2 ivf. Trodde egentlig ICSI var best jeg?

Fikk også spørsmål om jeg ville sette inn 2 imorgen.Trodde de ikke ville sette inn 2 jeg. hausken ville aldri sette inn 2 egg.. hva er sjansen for å få tvillinger da ?:)

Sjansen eksakt vet jeg ikke. Har dere hatt mange innsett og hva er problemet hos dere?

Om jeg får tilbudt to egg inn takker jeg ja uten tvil, eventuelle tvillinger er bedre enn ingen graviditet :)

Hallo damer.
Jeg rakk ikke å oppdatere i går... Var så utrolig sliten når jeg kom hjem.
Jeg var som sagt på ny blodprøve og UL for å sjekke om det høye østradiolnivået hadde gått ned, og det hadde det! :excited001:dance018:dance008 Nå var det bare på 14.17 men de regnet med at det ville være på ca 10 på kvelden i går, så da fikk jeg jaggu satt eggløsning sprøyta! :D Yey, er så fornøyd! Blir uttak på meg i morgen og hvis jeg ikke blir veldig dårlig og overstimulert, så blir det innsett på lørdag.:cool05

Sjansen eksakt vet jeg ikke. Har dere hatt mange innsett og hva er problemet hos dere?

Om jeg får tilbudt to egg inn takker jeg ja uten tvil, eventuelle tvillinger er bedre enn ingen graviditet :)
Hadde 5 innsett på hausken for 1 år siden. Fikk da 5 på frys.ble gravid på siste men mistet. Litt skuffet over at det "kun" blei 3 av 7:/ håper vi får 2 på frys!
Vet egentlig ikke hva problemet hos oss er, da vi var på hausken var det pga veldig dårlig sædkvalitet. Hadde kun 2-5% sjanse på å bli gravid på vanlig måte. Da vi kom inn på offentlig fikk vi beskjed om at han har helt normal kvalitet, og så fikk de prøvene fra hausken (da vi var der) og der stod det at han hadde normal kvalitet der også. Så de på offentlig skjønte ingenting og det gjør ikke vi heller.. men har ikke blitt gravid på naturlig måte på over 2,5 år så noe "galt" må det vær uansett.

Ja men er litt redd for å få tvillinger egentlig.. er det vanlig å sette inn 2 egg?:)

Hallo damer.
Jeg var som sagt på ny blodprøve og UL for å sjekke om det høye østradiolnivået hadde gått ned, og det hadde det! :excited001:dance018:dance008 Nå var det bare på 14.17 men de regnet med at det ville være på ca 10 på kvelden i går, så da fikk jeg jaggu satt eggløsning sprøyta! :D Yey, er så fornøyd! Blir uttak på meg i morgen og hvis jeg ikke blir veldig dårlig og overstimulert, så blir det innsett på lørdag.:cool05

Jippi, nå ble jeg utrolig glad på dine vegne, dette liker vi :D Krysser alt jeg har for både uttak og da innsett på lørdag. Blir ei spennende tid her utover :)

Hadde 5 innsett på hausken for 1 år siden. Fikk da 5 på frys.ble gravid på siste men mistet. Litt skuffet over at det "kun" blei 3 av 7:/ håper vi får 2 på frys!
Vet egentlig ikke hva problemet hos oss er, da vi var på hausken var det pga veldig dårlig sædkvalitet. Hadde kun 2-5% sjanse på å bli gravid på vanlig måte. Da vi kom inn på offentlig fikk vi beskjed om at han har helt normal kvalitet, og så fikk de prøvene fra hausken (da vi var der) og der stod det at han hadde normal kvalitet der også. Så de på offentlig skjønte ingenting og det gjør ikke vi heller.. men har ikke blitt gravid på naturlig måte på over 2,5 år så noe "galt" må det vær uansett.

Ja men er litt redd for å få tvillinger egentlig.. er det vanlig å sette inn 2 egg?:)

Med tanke på alle innsettene ville jeg takket ja til 2, men det er jo noe du må kjenne på hva som er riktig. Hvor hører dere til? Syns det er rart at de er åpen for det mht din alder (antar du er 24-25) og historien deres.

Hallo damer.
Kjempegode nyheter! [emoji173]

Haugesund. Ja det synst jeg også..
ja er 24:)
Vi har satt inn to egg flere ganger på Haugesund første gang var jeg 22år. Det er faktisk kun da vi har blitt gravide. Vi håper på å få dette inn to denne gangen. Har fryst eggene to og to :)

Vi har satt inn to egg flere ganger på Haugesund første gang var jeg 22år. Det er faktisk kun da vi har blitt gravide. Vi håper på å få dette inn to denne gangen. Har fryst eggene to og to :)
Ble du gravid med tvillinger da?

Jeg må bare spør her, men jeg har enda veldig smerte i magen. (Det er nok normalt) men Jeg kan ikke være borti magen eller reise meg opp skikkelig pga det er så vondt. ? hadde dere ringt legevakten for det?

Jævla drittdag! (Dagens utblåsning! )

Var på UL i dag,for og sjekke om vi hadde noen gullegg, og måle slimhinnen.
Masse fine egg,men...Slimhinne på 3mm (!!).
Avbrutt forsøk denne mnd :banghead::(

Legene hos Medicus skal ha "møte" i morgen,ang neste forsøk. Vi får se hva som skjer i Mars!

Dere får ha lykke til jenter :)

Hallo damer.
Det er flott, masse lykke til! :-)

Jævla drittdag! (Dagens utblåsning! )

Var på UL i dag,for og sjekke om vi hadde noen gullegg, og måle slimhinnen.
Masse fine egg,men...Slimhinne på 3mm (!!).
Avbrutt forsøk denne mnd :banghead::(

Legene hos Medicus skal ha "møte" i morgen,ang neste forsøk. Vi får se hva som skjer i Mars!

Dere får ha lykke til jenter :)
Det var synd... :Heartred Håper det blir bedre i mars...
Uttak overstått. 12 flotte fantastiske egg ut [emoji173]

Så bra! :hello2:hello2 Innsett på fredag?

Nå har stresset sluppet taket litt og jeg føler meg ganske tom... Rar følelse basert på at jeg har bare vært positiv hele veien... :sorry:

Nå har stresset sluppet taket litt og jeg føler meg ganske tom... Rar følelse basert på at jeg har bare vært positiv hele veien... :sorry:
Du skal nok se at det blir annerledes på fredag når du får dato for uttak og sånt :) [emoji257] Helga blir helt sikkert kjempespennende :)

Innsett på fredag for min del ja, men først kommer den skumle ventingen på telefon om befruktning (befryktning? [emoji23] )

Du skal nok se at det blir annerledes på fredag når du får dato for uttak og sånt :) [emoji257] Helga blir helt sikkert kjempespennende :)

Innsett på fredag for min del ja, men først kommer den skumle ventingen på telefon om befruktning (befryktning? [emoji23] )

Takk :-) Ja, du har helt sikkert rett :-) Og så er det jo bare to ekstradager med Menopur. Heldigvis er UL på fredag grisetidlig :laughing002

Innsett blir enten fredag eller mandag! Avhengig av hvor mange som befruktes, og åssen det deler seg...håper jo aller helst på innsett av blastocyst på mandag Nå blir det fryktelig nervepirrende de neste dagene altså...å ukene for den saks skyld, hehe

Masse lykke til! :happy:;)

Innsett imorra, herregud så nervepirrende dette er altså[emoji51][emoji51] heldigvis ingen telefoner fra St.Olav idag, håper det vedvarer imorra tidlig også!! 2 1/2 time kjøring til Trondheim og fryktelig om telefonen skulle komme på vei innover[emoji15][emoji15]

Innsett imorra, herregud så nervepirrende dette er altså[emoji51][emoji51] heldigvis ingen telefoner fra St.Olav idag, håper det vedvarer imorra tidlig også!! 2 1/2 time kjøring til Trondheim og fryktelig om telefonen skulle komme på vei innover[emoji15][emoji15]
Krysser fingrene! :-) Vi har cirka like lang vei til Porsgrunn (2,5-3 timer), men tror vi kommer til å overnatte fra kvelden før - vi har ikke ferge (må ta ferge over til Vestfold) så tidlig for å rekke tidlig time hvis vi får en slik...

Back
Topp