Februar 2017

Har vært inne på lik tankegang jeg også! At de kanskje venter med å sette inn.. lab'en er jo i samme gang som fertilitetsseksjonen på st.Olavs, så får vel levere en prøve! Men har hatt det mange ganger før, og det er veldig likt tidligere ganger! Men spent på natta og gleder meg til Vival imorra tidlig[emoji23][emoji23]

Masse lykke til i dag :) håper du får innsett som planlagt også! Gleder meg til oppdatering :)

Har vært inne på lik tankegang jeg også! At de kanskje venter med å sette inn.. lab'en er jo i samme gang som fertilitetsseksjonen på st.Olavs, så får vel levere en prøve! Men har hatt det mange ganger før, og det er veldig likt tidligere ganger! Men spent på natta og gleder meg til Vival imorra tidlig[emoji23][emoji23]

Lykke til og god bedring [emoji254]

Har fått telefon fra riksen om at forsøket er avbrutt siden bare ett av de tre eggene var modent og det ikke ble befruktet, så da skal jeg inn igjen for å planlegge veien videre...

Har fått telefon fra riksen om at forsøket er avbrutt siden bare ett av de tre eggene var modent og det ikke ble befruktet, så da skal jeg inn igjen for å planlegge veien videre...

Ånei, det var trist å høre :(

Det var veldig trist [emoji22]..har du fått noen dato å forholde deg til?

Trist å høre.. *klem*

Uff. Det vsr triste nyheter :( en stor klem fra meg også.

Så leit å høre:( Har vært i akkurat samme situasjon før, og vet hvor vondt det er å få den beskjeden. Vanskelig å tenke på nå sikkert, men det er håp om at det kan gå bedre i senere forsøk, det er jo jeg bevis på! <3
Da jeg hadde avbrutt med få modne og ingen befruktet på riksen snakket de bare om dårlig eggkvalitet for meg, mens da jeg gikk privat senere mente de heller at jeg bare hadde blitt stimulert for kort den gangen. Kan jo være eggkvalitet osv. også, men poenget er at det går hvertfall ikke hvis man ikke blir stimulert passe lenge. Bare en tanke å ha i bakhodet hvis du eventuelt skal inn til samtale osv. Alle er forskjellige og trenger et opplegg tilpasset akkurat sin kropp!
Masse lykke til videre, det er lov å være skikkelig lei seg nå, men håper virkelig det går bedre neste gang<3

UL gjennomført og venter på tlf fra porsgrunn for å høre hva dem sier[emoji4]
Detteer første gangen jeg har kommet så langt med spray og nedregulering. Det var noen få eggposer,er jeg nedregulert nok da eller må jeg vente?

Detteer første gangen jeg har kommet så langt med spray og nedregulering. Det var noen få eggposer,er jeg nedregulert nok da eller må jeg vente?

Jeg hadde mange (typ 40+) og han sa det så perfekt ut :) Venter også på telefon....

Akupunktur straks ;)

Det kommer an på om det er antrale follikler de så - som er de umodne eggposene som potensielt kan bli stimulert den syklusen, eller om det var store eggposer - altså at du får eggløsning selv om du går på spray. Tipper det var førstnevnte de så, og da er du sikkert fint nedregulert :)

Så trist å høre [emoji853] klem

Det kommer an på om det er antrale follikler de så - som er de umodne eggposene som potensielt kan bli stimulert den syklusen, eller om det var store eggposer - altså at du får eggløsning selv om du går på spray. Tipper det var førstnevnte de så, og da er du sikkert fint nedregulert :)

Ja får håpe på det[emoji2] håper bare ikke dem ringer så veldig sent[emoji12]

Da har jeg vært på uttak, og de fikk ut 10 egg!![emoji3] Og det så visst bra ut[emoji4] prøva til mannen var også bedre enn på utredningen, så krysser fingre for både innsett torsdag og noen på frys!!!

UVI prøve var også negativ, merkelig! Men det er jo forsåvidt positivt[emoji3] Må bare avvente om det blir noe verre og ta det med fastlegen!

Da har jeg vært på uttak, og de fikk ut 10 egg!![emoji3] Og det så visst bra ut[emoji4] prøva til mannen var også bedre enn på utredningen, så krysser fingre for både innsett torsdag og noen på frys!!!

UVI prøve var også negativ, merkelig! Men det er jo forsåvidt positivt[emoji3] Må bare avvente om det blir noe verre og ta det med fastlegen!
Så deilig med hele 10 egg og bedre manneprøve [emoji122][emoji3] måtte de spire og gro til de blir mangecellede og go [emoji173]

Jeg hadde mange (typ 40+) og han sa det så perfekt ut :) Venter også på telefon....

Akupunktur straks ;)

Såpass mange ja[emoji4] hadde ikke så mange 6-7 på hver side ca[emoji2] trøster meg med at mensen kom igår[emoji23]

Fant forresten denne oversikten på en nettside. Dette er selvfølgelig ikke noen fasit, men syns det var interessant å se bare ;)
Stemmer vel bra med at de er redd for overstimulering av deg VictoriaH! Og ser jo fint ut for deg Ønsketerstort<3 :)
Husker ikke helt hvor mange jeg hadde nå sist før lang protokoll, men var vel rundt 8-10 per side kanskje (har ikke hatt ul før hvert forsøk så vet ikke hvor mye forskjell det har vært hver gang eventuelt).
b45b606491133b60f04763c8d916848c.jpg

Back
Topp