Februar 2017

Mye action på damene i dag! Håper på mange fine positive prøver om et par uker [emoji173]

Jeg skal sette Ovitrelle i kveld! Hadde 6 eggposer i riktig størrelse, og noen små som kunne bli noe av frem til onsdag. Ser frem til 0 sprøytestikk og ingen nesespray i morgen altså [emoji173]

Mye action på damene i dag! Håper på mange fine positive prøver om et par uker [emoji173]

Jeg skal sette Ovitrelle i kveld! Hadde 6 eggposer i riktig størrelse, og noen små som kunne bli noe av frem til onsdag. Ser frem til 0 sprøytestikk og ingen nesespray i morgen altså [emoji173]

Lykke til med uttak, og nyt medisinfri i morgen :)

Håper også at en av våre tre er det vi trenger for å komme i mål :) skulle ønske det var noe mer jeg kan gjøre enn å bare vente, men må bare ta på meg tolmodighetsbuksene inntil videre. Vi fikk beskjed om at "intet nytt er godt nytt", så lenge vi ikke hører noe så skal vi møte opp til oppsatt tid for innsett på onsdag. Skulle gjerne ha fått oppdatering underveis på hvordan det stod til med eggene mine og om de valgte å gjøre vanlig ivf eller icsi. Men du hørte til Riksen du? Er vel litt annen prosedyre der da antar jeg :) heldig du!

Ja, de skal ringe meg imorgen mellom 9 og 10 for å si om eggene er befruktet. Har allerede fått bekreftet at de skal prøve med ICSI, og først imorgen får jeg telefon om evt innsett og tid for det. Håper virkelig det klaffer.

Last edited:
Hjemme igjen etter en ny lang dag på riksen. Siden jeg ikke tok noe puregon U går så hadde jeg håpet at østradiolnivået hadde gått ned til i dag og at jeg kunne få satt eggløsning sprøyta.... men neida, østradiolnivået var skyhøyt 18,6.... :nailbiting:(må være under 10 for at jeg kan sette eggløsningsprøyten) ... fikk beskjed om å komme til bake på blodprøve og ul i morgen igjen. Noen som har vært i samme situasjon? :(
Skjønner godt at de venter med stimuleringen på deg om du lå så høyt! Legen nevte i forbifarten på timen i dag at min verdi var på 2.7 og det var akkurat der de ville ha meg.

Skal krysse fingrene for at det synker nå!

Her er jeg blitt sykemeldt - og det før (!!) sprøytestart.. Blir gal av den sprayen :(

Wee, samme her!!! Ovitrelle i kveld, og NULL sprøyter i morgen! Er så spent på onsdagen :)

Åh det skjønner jeg.. Samme skjedde med meg i mai, veldig kjipt. Kollapset cysten din av seg selv eller måtte du tømme den? Krysser fingrene for sprøytestart da :) Jeg har også kontroltime imorgen med planlagt oppstart på sprøyter onsdag ;)

Ja den sprakk av seg selv[emoji2]
Så spennende da at vi er helt likt[emoji2] Skal på UL kl 07.45[emoji16]

Wee, samme her!!! Ovitrelle i kveld, og NULL sprøyter i morgen! Er så spent på onsdagen :)

Masse lykke til, dere :-)

Her er jeg blitt sykemeldt - og det før (!!) sprøytestart.. Blir gal av den sprayen :(

Uff[emoji53] ikke bare bare å gå igjennom dette[emoji17]
Ble selv sykemeldt da jeg er ufatteelig trøtt og sliten og ikke orker så mye. Går mye utover mann og sønn merker jeg[emoji17] men får håpe det ender med noe godt[emoji4]

Stressa.no!!

Kjente litt antydning til UVI igår, ubehagelig å tisse og litt vondt i nedre del av magen! Ga seg i natt og merka ingenting før nå i ettermiddag igjen.. nå er det kjempevondt, flyr på do hele tiden og har blod i urinen!! Håper ikke dette ødelegger hele uttaket imorra..!! [emoji30][emoji30][emoji31]

Noen som har noe erfaring med dette!?

Stressa.no!!

Kjente litt antydning til UVI igår, ubehagelig å tisse og litt vondt i nedre del av magen! Ga seg i natt og merka ingenting før nå i ettermiddag igjen.. nå er det kjempevondt, flyr på do hele tiden og har blod i urinen!! Håper ikke dette ødelegger hele uttaket imorra..!! [emoji30][emoji30][emoji31]

Noen som har noe erfaring med dette!?
Ingen erfaring fra det selv så dette blir synsing fra min side; Kan tenke meg at uttaket kan gå som normalt, men at de evt vil vente med å sette inn til du er infeksjonsfri(hvis du får påvist uvi). Kanskje noen andre her med erfaring rundt dette?? :)

Ingen erfaring fra det selv så dette blir synsing fra min side; Kan tenke meg at uttaket kan gå som normalt, men at de evt vil vente med å sette inn til du er infeksjonsfri(hvis du får påvist uvi). Kanskje noen andre her med erfaring rundt dette?? :)

Har vært inne på lik tankegang jeg også! At de kanskje venter med å sette inn.. lab'en er jo i samme gang som fertilitetsseksjonen på st.Olavs, så får vel levere en prøve! Men har hatt det mange ganger før, og det er veldig likt tidligere ganger! Men spent på natta og gleder meg til Vival imorra tidlig[emoji23][emoji23]

Har vært inne på lik tankegang jeg også! At de kanskje venter med å sette inn.. lab'en er jo i samme gang som fertilitetsseksjonen på st.Olavs, så får vel levere en prøve! Men har hatt det mange ganger før, og det er veldig likt tidligere ganger! Men spent på natta og gleder meg til Vival imorra tidlig[emoji23][emoji23]
Masse lykke til idag! [emoji106][emoji4][emoji256]

Back
Topp