Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra jobba [emoji122][emoji122]
Vi skal inn ca 08:45, tidlig nok [emoji28] så skal bare se ferdig farmen så så er det over og ut for i dag. Kjenner jeg er egentlig er glad det er tidlig på dag. Vi slipper unna å grue oss sååå lenge og faste til langt ut på dag da vertfall[emoji106]. Om å gjøre å se det positive i det[emoji6]
Huuuuffff, jenter, er sååååå gira ifm. onsdagens UL!!!Skulle ønske det var den dagen i morgen. Ikke lenge til onsdag, men...
Er så spent på å få vite hvordan min kropp reagerer på det hele...
Krysser fingrene for alle dere som holder på med eggløsningssprøyter eller skal til uttak/innsett snart! ❤ Og alle som begynner stimulering eller venter på å begynne ;-)
3 egg ut. Hadde håpt på mer, men det er jo 3 egg mer enn sist!De var litt forundra over å finne så få de som jobber her også mtp antall follikkler og størrelsen på dem. Menmen, alt i alt bedre enn sist [emoji106]
Er så glad[emoji2]Mensen kom som bestilt og skal på UL i morra for å se om jeg er nedruglert og siden mensen kom nå så regner jeg med at jeg kan starte på sprøyte på onsdag hvis det ser bra ut[emoji2]
Jeg har tenkt til å prøve å vente så lenge som mulig. Men mulig ikke så lenge. Planen er 11/12 dpo.
Så braDu har ikke fått oppstartsdato på sprøytene fra klinikken?
Jo skal begynne på onsdag[emoji4] men har opplevd cyste og måtte avbryte så jeg håper ikke for mye siden det er mye som kan skje[emoji16]
(må være under 10 for at jeg kan sette eggløsningsprøyten) ... fikk beskjed om å komme til bake på blodprøve og ul i morgen igjen. Noen som har vært i samme situasjon? Hihi, skjønner det godt altså!! Man aner jo liksom ikke helt hvordan ting ligger ann!! Men bare 2 dager igjrn nåHvordan føles formen da??
Takk! Ja, det er overmorgen alt!
Formen er dårlig nå... Klarte ikke å våkne før 12 i dag (åpna bare ett øye for å spraye kl. 8...), og da jeg sto opp og rusla rundt, så ble så sliten at jeg sovna igjen og våkna 15.15!!! 

Masse lykke til! Krysser fingrene!3 egg ut. Hadde håpt på mer, men det er jo 3 egg mer enn sist!De var litt forundra over å finne så få de som jobber her også mtp antall follikkler og størrelsen på dem. Menmen, alt i alt bedre enn sist [emoji106]

Er så glad[emoji2]Mensen kom som bestilt og skal på UL i morra for å se om jeg er nedruglert og siden mensen kom nå så regner jeg med at jeg kan starte på sprøyte på onsdag hvis det ser bra ut[emoji2]
Hjemme igjen etter en ny lang dag på riksen. Siden jeg ikke tok noe puregon U går så hadde jeg håpet at østradiolnivået hadde gått ned til i dag og at jeg kunne få satt eggløsning sprøyta.... men neida, østradiolnivået var skyhøyt 18,6....(må være under 10 for at jeg kan sette eggløsningsprøyten) ... fikk beskjed om å komme til bake på blodprøve og ul i morgen igjen. Noen som har vært i samme situasjon?
![]()

Jeg har også tatt ut 3 egg idag, så nå er det bare å vente spent på telefon imorgen tidlig.3 egg ut. Hadde håpt på mer, men det er jo 3 egg mer enn sist!De var litt forundra over å finne så få de som jobber her også mtp antall follikkler og størrelsen på dem. Menmen, alt i alt bedre enn sist [emoji106]
Håper også at en av våre tre er det vi trenger for å komme i målav de tre eggene jeg fikk ut idag sa legen at han trodde det ene kanskje var umodent siden den follikelen kanskje var litt liten. Håper virkelig at minst ett av de tre blir befruktet så det blir innsett på onsdag.
Tråd for oss som skal gjennom stimulering og uttak, innsett eller annen assistert behandling i februar 2017Skriv deg gjerne opp med dato for oppstart, uttak og lignende så fører jeg en liste etter hvert over hvem som venter på oppstart, hvem som stimulerer, hvem som ruger og hvem som er så heldige å få 2 fine streker i slutten av karusellen. Skriv også hvor du hører til og hvilket barn i rekken dere prøver på om du vil.
Masse lykke til, måtte dette være vår lykkemåned
VENTER PÅ OPPSTART
Arytai, fryseforsøk
Frk79, innsett uke 7
Andunge, fryseforsøk
Prøver21, fryseforsøk, søskenforsøk
STIMULERER
MammaForAndreGang, #1 ICSI, barn nummer 2, Porsgrunn
Evlina, #2 ICSI/TESA, Riksen
Giraffen, lang protokoll, uttak uke 5, #5 ICSI, Fertilitetssenteret, første barn
Pingu88
Mator, #3 ICSI
VictoriaH, #2 IVF, første barnet, Porsgrunn
Krinoline, Porsgrunn, første barnet
Bruker95kr, Porsgrunn
Ønsketerstort<3
LillyBE, andre barnet
lissm86, St. Olavs
Skorpio, #1 ICSI
Xa-88, første barnet
Lilje83, #2 IVF
Bambus89, #3 AIH
RUGER PÅ GULLEGGET
WCE, FER blastocyst, søskenforsøk, Porsgrunn
TANTA KOM...![]()
JIPPI - VI KLARTE DET![]()
IKKE OPPDATERT
Oppdatert 6. februar
3 egg ut. Hadde håpt på mer, men det er jo 3 egg mer enn sist!De var litt forundra over å finne så få de som jobber her også mtp antall follikkler og størrelsen på dem. Menmen, alt i alt bedre enn sist [emoji106]
Takk ! [emoji4] Håper på det beste!Håper det er tre supre egg du har fått utTvi tvi!
Hjemme igjen etter en ny lang dag på riksen. Siden jeg ikke tok noe puregon U går så hadde jeg håpet at østradiolnivået hadde gått ned til i dag og at jeg kunne få satt eggløsning sprøyta.... men neida, østradiolnivået var skyhøyt 18,6....(må være under 10 for at jeg kan sette eggløsningsprøyten) ... fikk beskjed om å komme til bake på blodprøve og ul i morgen igjen. Noen som har vært i samme situasjon?
![]()
Ruger endelig på en fin blastocyst
Og fikk til og med to på frys for første gang også<3