Kanskje ender vi opp i samme uke likevel, om jeg får klarsignal til å starte opp etter tømmingenSnart sprøytestart herHåper på uttak starten av uke 8.. Føles ut som en evighet
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje ender vi opp i samme uke likevel, om jeg får klarsignal til å starte opp etter tømmingenSnart sprøytestart herHåper på uttak starten av uke 8.. Føles ut som en evighet
![]()
Andre av dere som går på sprøyter som begynner å få veldig vondt? Altså vondt og vondt, mere fryktelig ubehagelig og ømt? Å fryktelig kvalm, men det har jeg vært noen dager, hehe. Kjenner virkelig at ting er på gang. Sist tok de ut 15 egg og jeg ble lett overstimulert, spent på denne runden kjenner jeg...
Ja var rimelig øm og "full" i eggstokkene fra rundt sprøytedag 9 frem til uttak nå, og fikk jo ut 17 egg, men ingen tegn på overstimulering. Jo flere egg jo mer kjenner jeg for min del! Men aldri vært kvalm da. Får håpe du ikke blir veldig overstimulert![]()
Neida, jeg tror absolutt de har kontrolllitt overstimulert er jo heller bare bra, hehe! Er mye bedre å kjenne at det skjer masse, enn ingenting! Åssen føler du deg nå? Du hører vel ingenting ang eggene før mandag?
Enig i detJeg fikk uansett beskjed om å drikke mye vann sånn for sikkerhetsskyld i forhold til eventuell overstimulering selv om det så fint ut.
Er en del øm i eggstokkene enda, så holder meg mye i ro. Men går greit. Tipper noen av eggposene fyller seg litt opp igjen etter uttaket, samtidig som de jo måtte stikke en del nedi der, så ikke rart det er litt ømt noen dager.
Hører nok ikke noe før mandag nei (vet ikke om de sier fra hvis alle faller fra, men satser på det ikke skjer). Så blir spennende å høre når jeg kommer dit! Driver å fantaserer om egg på frys, men føler nesten jeg jinxer det ved å tenke på det hehe. Sånn er det når man er i ukjent farvann med flere mulige egg for første gang! Tenk å ikke måtte gjennom nytt ferskforsøk med en gang liksom! Eller for å tenke unormalt positivt til meg å være, tenk å ha egg til søskenforsøk!
![]()
Ahh, jeg håper du får et gullegg i magen, og egg på frys til søskenforsøk! Det er jo absolutt muligheter for det nå da! Blir utrolig spennendeNår på mandag er det innsett? Pleier det å være litt utpå dag? Jeg har hatt innsett på ettermiddagene, men det har jo vært frys...så en fordel å få tint eggene først
. Uttak er iallfall fra morgenen av for min del
Kjenner jeg er fryktelig spent...å håper helst på ei dame, haha
![]()
Innsett på ettermiddagen ja, er nok vanligst det tror jeg, fordi de gjør uttakene om morgenen (og uttak må jo times med ca 36 timer siden eggløsningssprøyten uansett så lettest om morgenen).
Hehe. Har hatt hun samme begge forsøk nå, både på uttak og innsett. Dette var onsdager og mandager, og du skal vel på onsdag? Vet ikke om de deler dagene mellom seg fast eller hvordan de gjør det, har ikke spurt. Siden det gikk så fint sist er det helt greit for meg med samme dama, selv om jeg ikke har noen kjønnspreferanser hehe![]()
Lykke til med uttak! Jeg hadde tre forrige forsøk og ble gravid, selv om det ikke varte. Håper du har minst ett gullegg blant de fire![]()
Ja, onsdag her så da får vi sebegge er absolutt super hyggelige og flinke. Men erfaringer fra innsett i høst tilsier at damen er litt mere forsiktig
men man er jo neddopa, hehe... Nyt helga videre, gleder meg til å høre på mandag åssen det går med eggene dine! Hvor lang tid tok foressten uttak ca? Lurte på å bestille meg akupunktur
![]()
Hvordan går det med de kommende rugerne og de som stimulerer?
Stimulerer og stimulerer.. I dag kjente jeg godt hvor sår jeg er i nesa av nesesprayen. Alt for klar for å få tømt cysten i morgen!Hvordan går det med de kommende rugerne og de som stimulerer?
Dere, en ting jeg glemte å høre om. Åssen er det med sex før uttak, når bør mannen sist ha hatt utløsning før han gir sitt bidrag på uttaksdagen for å få best kvalitet? Hva sier deres klinikker? Står jo så mye forskjellig på nett...
![]()
Pos eggløsningstest 10,5t etter ovitrelle, og da gjenstår enda 25,5t til uttak.
Sånn rent teoretisk, kan eggløsningen skje av seg selv før man kommer til klinikken for uttak?
Hvor tidlig får andre positiv eggløsningstest? Kanskje det er bare dumt av meg å teste etter det, men gjorde ikke det sist gang da de ikke fant noen egg(11tomme folllikkler kun) hos meg, så tenkte kanskje ikke ovitrellen hadde virka på meg. Og kan egget komme seg ut av follikklen uten at follikkelen går i stykker? Altså, når de ser på ul rett før uttak at der er ca samme mengde follikler som ved ul for noen dager siden så vet de ivertfall at eggene ikke har forlatt "åstedet" ennå?
Mange spørsmål tidlig på en søndagsmorgen [emoji28]
I morgen er det jo mandag! [emoji87]Reiser til Trondheim i kveld [emoji574] Hurra for at flystreiken ble avblåst [emoji16]
Nå har jeg akkurat kommet hjem etter en ny sjekk... Nå hadde østradiol nivået steget veldig mye igjen.... legen ga meg puregon stopp. Jeg er overstimulert og han er redd for at det vil bli enda høyere...God kveld
I dag var det gode nyheter østradiol nivået hadde minsket betraktelig og alt så veldig bra ut. Slipper kontroll i morgen, men må inn på søndag for sjekk. Så da får jeg vite om det blir eggløsning sprøyte søndag eller mandag kveldså utrolig lettet. God kveld alle dere flotte jenter
![]()
![]()
Pos eggløsningstest 10,5t etter ovitrelle, og da gjenstår enda 25,5t til uttak.
Sånn rent teoretisk, kan eggløsningen skje av seg selv før man kommer til klinikken for uttak?
Hvor tidlig får andre positiv eggløsningstest? Kanskje det er bare dumt av meg å teste etter det, men gjorde ikke det sist gang da de ikke fant noen egg(11tomme folllikkler kun) hos meg, så tenkte kanskje ikke ovitrellen hadde virka på meg. Og kan egget komme seg ut av follikklen uten at follikkelen går i stykker? Altså, når de ser på ul rett før uttak at der er ca samme mengde follikler som ved ul for noen dager siden så vet de ivertfall at eggene ikke har forlatt "åstedet" ennå?
Mange spørsmål tidlig på en søndagsmorgen [emoji28]
I morgen er det jo mandag! [emoji87]Reiser til Trondheim i kveld [emoji574] Hurra for at flystreiken ble avblåst [emoji16]
Ikke sex under stimulering og han skal holde seg minst 2 dager før uttak![]()
Bare legg fra deg EL testene. De viser feil så lenge du er stimulert + tatt ovitrelle. Stol på klinikken![]()