Februar 2017

Nettopp vært på UL. Telte 10 follikler som var mellom 16-18mm. Uttak mandag (der de forhåpentligvis finner egg denne gangen) og så forhåpentligvis innsett onsdag [emoji4] er så spent!
Skal sette eggløsningssprøyten søndag kveld :)
Fantastisk oppdatering fra klinikken i dag to dager etter uttak. 7 av de 8 befruktede eggene henger fortsatt med! Rart å få så gode nyheter, dette er jeg ikke vant til. Dette er myyye bedre enn vi noen gang har hatt før (kun hatt 1 bra på dag 2 før). Så da blir det innsett av blastocyst på mandag<3
Gode nyheter her også! 6 fine eggposer på hver side i dag! Endelig skjer det noe :) uttak onsdag og innsett da fredag eller mandag ;) henger akkurat ei uke etter deg, hehe
Innsett tirsdag 7 februar:)
Masse lykke til, jenter :)

Sprøytedag nummer 3 her :rolleyes: Murring i magen, mer hodepine enn før, men alt er tålelig :-)

Masse lykke til! Jeg skal også til uttak på mandag og forhåpentligvis innsett til onsdag, men bare med 4 follikler her så jeg kjenner at jeg er litt nervøs for akkurat det. Krysser fingre for oss begge.

Lykke til med uttak! Jeg hadde tre forrige forsøk og ble gravid, selv om det ikke varte. Håper du har minst ett gullegg blant de fire:)

Snart sprøytestart her :) Håper på uttak starten av uke 8.. Føles ut som en evighet :(

Håper stimuleringen blir bra denne gangen så du slipper å holde på så lenge som sist:)

Takk :) Håper jeg også.. 22 dager sist! Satser på litt kortere denne gang ;)

Jippi jeg fikk en glad nyhet idag[emoji2] skulle egentlig ikke inn for egguttak i uke 10 men ringte idag da det var vinterferie når jeg skulle til gyn og da hadde det kommet avbestillinger så jeg skal ha egguttak i uke 8 hvis alt går etter planen[emoji2][emoji106] Men vet at eggposene kan vokse sakte som de har gjort før så brått blir det senere men deilig å være igang tidligere[emoji4]
Skal begynne på sprøyter til onsdag hvis det ser bra ut hos gyn på tirsdag[emoji4] Da blir jeg her litt til da[emoji4]

Så kjedelig! Har du fått noe svar? Krysser finga for at du får fortsette <3
God kveld :)
I dag var det gode nyheter østradiol nivået hadde minsket betraktelig og alt så veldig bra ut. Slipper kontroll i morgen, men må inn på søndag for sjekk. Så da får jeg vite om det blir eggløsning sprøyte søndag eller mandag kveld :) så utrolig lettet. God kveld alle dere flotte jenter:happy119

I dag var det gode nyheter østradiol nivået hadde minsket betraktelig og alt så veldig bra ut. Slipper kontroll i morgen, men må inn på søndag for sjekk. Så da får jeg vite om det blir eggløsning sprøyte søndag eller mandag kveld :) så utrolig lettet. God kveld alle dere flotte jenter:happy119

Så godt å høre :D Krysser fingre og tær :D

Godt å høre! Hadde vært utrolig kjedelig om det gått ut over forsøket en gang til [emoji257]

Takk :) Håper jeg også.. 22 dager sist! Satser på litt kortere denne gang ;)

Min blir på 35 dager... :confused:
Lykke til!

Jippi jeg fikk en glad nyhet idag[emoji2] skulle egentlig ikke inn for egguttak i uke 10 men ringte idag da det var vinterferie når jeg skulle til gyn og da hadde det kommet avbestillinger så jeg skal ha egguttak i uke 8 hvis alt går etter planen[emoji2][emoji106] Men vet at eggposene kan vokse sakte som de har gjort før så brått blir det senere men deilig å være igang tidligere[emoji4]
Skal begynne på sprøyter til onsdag hvis det ser bra ut hos gyn på tirsdag[emoji4] Da blir jeg her litt til da[emoji4]

Lykke til :-)

Så bra! :-) Det er gode nyheter :-) Krysser fingrene for at alt ser bra ut på søndag! ;-)

Forresten, har dere hatt UL hos en annen gyn enn i deres klinikk? Jeg hører til Porsgrunn, men skal ha UL hos en gyn nærmere der jeg bor. Da lurer jeg på hvordan det er med ting videre - ringer de fra Porsgrunn for å snakke om planen videre? Eller får man vite alt av gyn man har UL hos?

Forresten, har dere hatt UL hos en annen gyn enn i deres klinikk? Jeg hører til Porsgrunn, men skal ha UL hos en gyn nærmere der jeg bor. Da lurer jeg på hvordan det er med ting videre - ringer de fra Porsgrunn for å snakke om planen videre? Eller får man vite alt av gyn man har UL hos?

Jeg bruker gyn her jeg bor og de fakser resultat til porsgrunn og de ringer i løpet av dagen [emoji4]

Så utrolig bra!! Gleder meg til å følge deg, og alle dere andre her nå de neste ukene. Vi krysser finga for gode uttak og positive tester :)

Jeg fikk vite alt jeg trengte hos min gyn her jeg bor. Altså alt om tidspunkt for el-sprøyta, tidspunkt for oppmøte ved klinikk og evt innsett-tidspunk. Så formidler de alt som er avtalt videre til klinikken :)

Andre av dere som går på sprøyter som begynner å få veldig vondt? Altså vondt og vondt, mere fryktelig ubehagelig og ømt? Å fryktelig kvalm, men det har jeg vært noen dager, hehe. Kjenner virkelig at ting er på gang. Sist tok de ut 15 egg og jeg ble lett overstimulert, spent på denne runden kjenner jeg...

Back
Topp