Februar 2017

Huff da! Vet de hva det kommer av? At østradiol nivået øker sånn? Jeg krysser finga for at du kommer deg igjennom :)

Ang testing så vet jeg av erfaring at det såklart er lurt å vente...men det spørs hva jeg klarer ;) skal ikke teste for tidlig iallfall!
God morgen :)
Legen sa at mitt østradiol nivå øker fordi når kroppen min får medesiner så jobber den virkelig... var sånn sist også:/ har akkurat tatt blodprøve nå så blir spennende å se hvor høyt nivået er i dag... kjenner jo at det skjer ting i eggstokkene
Ahhh jeg håper virkelig jeg ikke må avslutte. ..

Hei :)
13 eggposer høres vel normalt ut uten at jeg skal si jeg er skråsikker der.
Det gikk ikke så bra med meg... fant mange (sa ikke antall)folikkler på venstre side som lå på 10 mm og noen på 10 på høyre og en folikklel på 13 mm. Folikklene må være på minimum 17 for at det skal bli egguthenting, så 13 mm var bra i dag sa legen... Det som var veldig negativt var at mitt østradiol nivå var alt for høyt så tidlig var det sist forsøk også... så fortsetter det slik så må jeg avbryte :( så nå skal jeg ta blodprøver og ul hver dag frem til jeg forhåpentligvis kan sette eggløsningsprøyten. Blir noen lange dager på riksen fremover

Uff da!! :( Men bra du følges opp daglig, krysser fingre for deg! :)

Takk for info, jeg visste ikke om det med 17mm! Men hu snakka mye med seg selv hu legen, og hu noterte flere rundt 14-16 mm, så er vel sikkert i rute mine da xsmile8 Skal sette eggløsningssprøyten søndag kveld :)

Nettopp vært på UL. Telte 10 follikler som var mellom 15-18mm. Uttak mandag (der de forhåpentligvis finner egg denne gangen) og så forhåpentligvis innsett onsdag [emoji4] er så spent!

Lykke til :) Jeg skal ha uttak på tirsdag! Blir spennende dette :)

Sniker for å ønske alle februardamene lykke til[emoji4][emoji106] Dette skal gå bra! Hilsen IVF'er som i dag er 11+0[emoji4]

Fantastisk oppdatering fra klinikken i dag to dager etter uttak. 7 av de 8 befruktede eggene henger fortsatt med! Rart å få så gode nyheter, dette er jeg ikke vant til. Dette er myyye bedre enn vi noen gang har hatt før (kun hatt 1 bra på dag 2 før). Så da blir det innsett av blastocyst på mandag<3

Fantastisk oppdatering fra klinikken i dag to dager etter uttak. 7 av de 8 befruktede eggene henger fortsatt med! Rart å få så gode nyheter, dette er jeg ikke vant til. Dette er myyye bedre enn vi noen gang har hatt før (kun hatt 1 bra på dag 2 før). Så da blir det innsett av blastocyst på mandag<3

Så utrolig bra!! Nå må du prøve å nyte helga :)

Gode nyheter her også! 6 fine eggposer på hver side i dag! Endelig skjer det noe :) uttak onsdag og innsett da fredag eller mandag ;) henger akkurat ei uke etter deg, hehe

God morgen :)
Legen sa at mitt østradiol nivå øker fordi når kroppen min får medesiner så jobber den virkelig... var sånn sist også:/ har akkurat tatt blodprøve nå så blir spennende å se hvor høyt nivået er i dag... kjenner jo at det skjer ting i eggstokkene
Ahhh jeg håper virkelig jeg ikke må avslutte. ..

Så kjedelig! Har du fått noe svar? Krysser finga for at du får fortsette <3

UL i dag bekreftet mine mistanker; treig i hue og treig i egga [emoji23] største var på 13mm og resten mellom 9 og 11. Men det var hvertfall 8 eggposer som ble målt, ganske så mye mer enn sist runde! [emoji173] Skal gå på full pupp(450IE) i helga og forhåpentligvis får jeg klarsignal for ovitrelle på UL på mandag. Legen ville egentlig ha meg inn på kontroll på søndag [emoji15] men gubben er borte og kollektivtrafikken funker ikke her så fikk lov å komme på mandagen heller. Trodde Riksen bare hadde innsett i helgene, ikke kontroller [emoji50]

Godt å se at det kommer så mange gode tilbakemeldinger fra februarprøverne så langt, dette lover godt [emoji173]

UL i dag bekreftet mine mistanker; treig i hue og treig i egga [emoji23] største var på 13mm og resten mellom 9 og 11. Men det var hvertfall 8 eggposer som ble målt, ganske så mye mer enn sist runde! [emoji173] Skal gå på full pupp(450IE) i helga og forhåpentligvis får jeg klarsignal for ovitrelle på UL på mandag. Legen ville egentlig ha meg inn på kontroll på søndag [emoji15] men gubben er borte og kollektivtrafikken funker ikke her så fikk lov å komme på mandagen heller. Trodde Riksen bare hadde innsett i helgene, ikke kontroller [emoji50]

Godt å se at det kommer så mange gode tilbakemeldinger fra februarprøverne så langt, dette lover godt [emoji173]

Haha, du er ikke så langt bak meg da. Jeg hadde 1 stor follikkel på 17, resten mellom 11 og 13. Men forhåpentligvis da store nok innen onsdag ;) Ovitrelle settes mandag kveld! Utrolig bra at du har så mange fine eggposer, det lover jo veldig godt

Så utrolig bra!! Nå må du prøve å nyte helga :)

Gode nyheter her også! 6 fine eggposer på hver side i dag! Endelig skjer det noe :) uttak onsdag og innsett da fredag eller mandag ;) henger akkurat ei uke etter deg, hehe

Ja det ble plutselig en litt bedre fredag enn jeg hadde trodd;)
Så bra det har skjedd ting hos deg! Satser på du også får flere gode nyheter fremover:)

J
Flere som har planer om å ikke teste før 14 dpo?

Jeg er så ufattelig lei av negative tester og skuffelser at jeg *bank i bordet* ikke har planer om å kjøpe flere tester enn de 2 CB digitale med ukeindikator jeg har liggende ;) Om jeg klarer det er en annen sak. Men blir da uansett en digital 14 dpo for å sjekke hvorvidt jeg skal slutte med lutinus eller ei. Er jeg gravid blir det lutinus en del uker til :)
Jeg gjorde det sist og kommer til å gjøre det igjen. Er ikke aktuelt å utsette meg selv for det samme som jeg gjorde første gangen. Ventingen er uutholdelig, men heller det enn å sitte knust med en kjemisk! Men vi har alle ulike behov da :)

Nettopp vært på UL. Telte 10 follikler som var mellom 16-18mm. Uttak mandag (der de forhåpentligvis finner egg denne gangen) og så forhåpentligvis innsett onsdag [emoji4] er så spent!

Masse lykke til! Jeg skal også til uttak på mandag og forhåpentligvis innsett til onsdag, men bare med 4 follikler her så jeg kjenner at jeg er litt nervøs for akkurat det. Krysser fingre for oss begge.

Masse lykke til! Jeg skal også til uttak på mandag og forhåpentligvis innsett til onsdag, men bare med 4 follikler her så jeg kjenner at jeg er litt nervøs for akkurat det. Krysser fingre for oss begge.
Heldigvis så trenger man bare ett gullegg [emoji4] får håpe det er blandt de fire.
Masse lykke til du også [emoji4] håper det er vår tur nå

Heldigvis så trenger man bare ett gullegg [emoji4] får håpe det er blandt de fire.
Masse lykke til du også [emoji4] håper det er vår tur nå

Takk takk, satser på at det rette egget er blandt de fire ja, det blir en spennende neste uke for oss. [emoji6]

HUSK Å QUOTE HOVEDINNLEGGET NÅR DERE SKAL OPPDATERE STATUS TIL RUGERE DAMER ;)

Back
Topp