Hm håper at jeg snart kan få tilgang da men har forståelse for ferie altså
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke fått beskjed fra tilgangsnsvarlig at du skal ha tilgang. Har du sendt henne pm?Hm håper at jeg snart kan få tilgang da men har forståelse for ferie altså
Det er ikke der den står. Hvis du har fått tilgang ligger den rett under *våre bilder* og * våre dagbøker*Får ikke opp feb 2015 på skjulte grupper listen :-/
Om du skal søke tilgang så må du sende pm til tilgangsansvarlig. Står i informasjonen i dette hovedinnleggetFår ikke opp feb 2015 på skjulte grupper listen :-/
OkisOm du skal søke tilgang så må du sende pm til tilgangsansvarlig. Står i informasjonen i dette hovedinnlegget
Tenkte på i forhold til å søkeDet er ikke der den står. Hvis du har fått tilgang ligger den rett under *våre bilder* og * våre dagbøker*
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Det kan du skjekke selv. Har du nick? Har du skrevet deg på terminlisten? Tell om du har 50 innlegg i gruppenJeg har sendt forespørsel, men ikke fått svar enda.. vet ikke om jeg oppfyller kravene...
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Tviler på jeg har 50 innlegg i akkurat denne gruppen.. men det kan det jo fort bli..Det kan du skjekke selv. Har du nick? Har du skrevet deg på terminlisten? Tell om du har 50 innlegg i gruppen