Febjentenes store bryllupstråd! *Full av bilder!*

Trone

Gotta love ebay
VIP
Siden vi begynner å bli en del bruder her inne nå, så tenkte jeg vi kunne ha en bryllupstråd! [:D][:D]

Her kan vi skravle bryllup døgnet rundt og slenge inn bilder av innkjøpene våre, inspirasjonsbilder og hva enn vi måtte ville! [:)]
 
Jeg kan oppdatere listen etterhvert som datoene er klare[:)]

emoticon Bryllupsdatoer for febjentene:emoticon
Fjerner etterhvert som folk er blitt godt gift.
2011
JUNI
Forglemmegei; 11.06.2011
hamare; 11.06.2011
juliann, 11.06.2011
JULI
rachelmor; 01.07.2011
Marcus og knøttet, 23.07.2011
marianne4, 23.07.2011
Svartengel, 30.07.2011
AUGUST
*LinnOgAlexander*; 06.08.2011

2012
JUNI
Mine to nydelige; 16.06.2012
JULI
RLD; 28.07.2012
Lindkva, 04.08.2012


emoticon
 
jaaaaaaaaaaaa!!!!!![:D]

så kjekt da.... vi skall gifte oss 1 juli 2011....

og er i full sving med planlegginga..... [;)] lyst å kjøpe kjole men har litt mage som skall vekk først [:-]
 
ser på kjoler hele tiden[8|] hehe[:D] har funne ut ka stil eg vill ha... så no er det bare å trene iveg å få vekk henge buken[:-]
 
her er de kjolene eg faller for :




Uploaded with ImageShack.us[/image]



Uploaded with ImageShack.us[/image]



Uploaded with ImageShack.us[/image]



Uploaded with ImageShack.us[/image]

[:D] her er de kjolen eg ser på men får jo se ka eg ender opp med.. [;)] håper det blir en sånn en.. men vet ikkje kor eg kan kjøpe det[8|][:(]...

nb: beklager at eg ikkje får vekk skrifta på bildene.[:-]
 
Det er fordi du har to koder på bildene :) He he h!! Du trenger bare img-koden :)

Og forresten, nydelige kjoler!! Har sett for meg deg i litt store kjoler!! [:)][:)]
 
ååååå får prøve ut litt senere å legge ut noe uten koder[;)] kanskej innvitasjonskorta eg lager[:D] hehe[:D]

ja eg må ha meg en stor kjole



SÅ OM NOEN VET KOR SLIKE KJOLER SELGES..... GI MEG BESKJED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [;)]
 
Finn ett bilde an kjolen du vil ha, forfra og bakfra. Send de bildene til Mr. Jack som driver jkdress.com og hør med han hvor mye den kommer på og hva portoen blir ;) Du blir garantert fornøyd med prisen ;) ;) ;)

Han syr etter målene dine, så det blir som en skreddersydd kjole. Jeg har brukt han før og er veldig veldig godt fornøyd! :D
 
jkdress... ka er egentlig det for no?? må eg skrive på engelsk.. huff no er eg sikert en tåpe,, men men... [8|]

det som var kina sida... har no sett på kjoler der inne da :=) hehe
 
ka du....? virkleg?? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

tusen takk ;) blir så gira eg no :D hehe....[:D][;)] men bør eg ikkjeprøve noe lignende i en butikk først, så eg veit koleis magen blir i kjolen[8|][:-]?
 
åååå tenk.. det er bare noen uker til du står brur trone... weeeeeee[;)][:)]

og eg må vente et år... men trenger tida til å planlegge[;)]
 
Kan eg spørra om sånn ca kor mykje de skal bruka på bryllaupa?? [:)]
 
Eldorado gifter seg 18.Juni 2011.
Har funnet meg kjole og slenger inn bilde så fort jeg får ut fingerern til å knipse ett :D
 
Vi skal gifte oss 28. juli 2012.. Leeenge til, men søsteren til sambo skal gifte seg neste år så vi "må" vente ett år til.. 
 
ORIGINAL: Eldorado

Eldorado gifter seg 18.Juni 2011.
Har funnet meg kjole og slenger inn bilde så fort jeg får ut fingerern til å knipse ett :D


Kor fann du kjole?? syns det er kjoler overalt og vanskeleg og velga[8D]
 
Back
Topp