Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Superteam
jeg måtte ha stikkpiller (paracet) fra 4-18mnd pga emilie veide 7120g og 0-4mnd går opp t 6kg.. var apotekdama som sa jeg måtte ha den fra 4-18! og hun kunne ikke anbefale flytende paracet til så små..
ORIGINAL: mamihe
jeg måtte ha stikkpiller (paracet) fra 4-18mnd pga emilie veide 7120g og 0-4mnd går opp t 6kg.. var apotekdama som sa jeg måtte ha den fra 4-18! og hun kunne ikke anbefale flytende paracet til så små..
Hmm.. Når Tobias var syk ga jeg han 0-4 mnd, og det funket det [:)] Hvis du ser at det ikke funker med en, kan du gi en til i tilfelle. Hakket større er jo dobbel dose ca.
Han var 7150g [:)]
ORIGINAL: mamihe
Hmm.. Når Tobias var syk ga jeg han 0-4 mnd, og det funket det [:)] Hvis du ser at det ikke funker med en, kan du gi en til i tilfelle. Hakket større er jo dobbel dose ca.
Han var 7150g [:)]
var bare hun apotekteknikeren som sa det tilmeg, og da stoler jeg på henne:) vi brukte 1 stikkpille pga hun hadde det vondt, og det hjalp det:)