Feber?? *Oppdatert*

ORIGINAL: _sil_

Stakkar lille[&:] men så bra at dere fikk sjekket det da! Masse god bedring til gullet deres[:)]

ORIGINAL: Siljemor88

Hvordan gikk natten for lille Emil?

[:)]

ORIGINAL: MalinHelene

ORIGINAL: Neana

Kanskje det er tannfeber?
Det har snuppa hatt hvertfall, hun hadde feber på 38,3.

woow, nå føler jeg meg super-dum!! Skulle jeg ringt legevakten når Jenny hadde feber jeg da??
Hvor høy feber hadde lille din?...

Han hadde bare 37,5, men temmelig dårlig allmennetilstand

Åja... Vet ihvertfall at jeg skal kontakte legen neste gang!!

Feber hos barn og babyer regnes fra over 38*C (37,5 på morgenen), men skal jo alltid ringe lege om man synes barnet er "annerledes" enn vanlig, spesielt når det er så lite!

Hvordan har det gått? Er den lille blitt bedre? Aurora her har også slitt med luftveisinfeksjon nå de siste 2 ukene. Har slimet så mye i brystet at hun har blitt helt tett innimellom og hostet noe grusomt! Ikke noe gøy nei.. Men hun har ikke hatt feber da og legen lyttet på henne, men ingenting å høre på lungene... Så bare venter og håper det snart gir seg.... Masse god bedring til gutten din! [:)]

ORIGINAL: nettil

Jeg har fått høre at dem ikke skal ha feber før dem er 3 mnd. Og om de får det, skal man ta kontakt med lege for sjekke det ut[;)]

jennie er født med feber og hadde feber første dagene på sykehuset uten at cdet ble "hysteri" ;)

Lille gullet mitt fikk 39,1 i feber for 2 uker siden og ble lagt rett inn på sykehuset og fikk antibiotika! Så små skal ikke ha feber, så behandling starter di på rimelig fort!

I går da vi la oss var det ille.. Spesiet for ho mor, som ikke kan gjøre noe som hjelper lillegull!
Selv om han er helt tett så klarer han heldigvis å spise - ingenting som stopper den matmonsen! [:D]
Det verste er når han får febertokter, og ingenting vi gjør hjelper.. Ikke vet jeg om han fryser eller er varm heller, prøver å ikke pakke han inn for mye.

Men det var visst ikke feberen som var noe farlig, det var pakka som fulgte med feberen.. Og det er ikke vanskelig å se at han ikke har det bra! Men nå sooover han og sover, så håper det hjelper godt [:)]

ORIGINAL: Baby!

Lille gullet mitt fikk 39,1 i feber for 2 uker siden og ble lagt rett inn på sykehuset og fikk antibiotika! Så små skal ikke ha feber, så behandling starter di på rimelig fort!

Hvor lenge måtte han ligge? Og hjalp antibiotikaen fort? [:)]
Håper vi slipper å inn til observasjon!

ORIGINAL: Neana

[

Hvor lenge måtte han ligge? Og hjalp antibiotikaen fort? [:)]
Håper vi slipper å inn til observasjon!

Skjønner at du helst ikke vil, men hvis dere må, så kan du jo tenke at du slipper å bekymer deg unødig for da har du masse hjelp og de vet hv de gjør.

God bedringsklem!

Febersyke barn skal helst ikke bli pakket inn med for mye klær, men jeg har hørt at man kan putte dem inne i en tynn ullbody/bukse. Ull regulerer varmen og det puster!

Håper at det går bra med dere!
Tenker på dere!

God bedringsklem!

Takk for det, alle sammen!
Jeg visste ikke jeg kom til å bli en så bekymret mor, men klarer ikke å bare skru det av heller, hehe.
Men det går seg nok til! Er bare vondt å se på. [:)]

Back
Topp