FB-status

ORIGINAL: munter

ORIGINAL: Stinoa

Blir faktisk irritert av de som ler av det der[:@][:@][:@]

liker ikke svenske vitser heller du da?

Er det en sånn "Vet du vad tomaten säger när hans kåmpis ligger släshad ner på vägen? -Kom an, kätchup!"

ORIGINAL: IsThaBeth

Akkurat den var ikke litt morsom engang, synes jeg.

ORIGINAL: Kattekvinnen

ORIGINAL: Qü$×

ORIGINAL: Oppdrag Nemo

Jeg lo godt [:D]

Og lurer på hvorfor noen aldri klarer å trekke på smilebåndet av slike vitser?
Jeg sitter ikke å depper om "jeg" blir rakket ned på i en brunettevits.

Kanskje LITT teit å sammenligne brunette og asylsøker? Herre Jesus..

Men hvorfor er det f.eks. ok å dra en blondinevits, der alle vitser går ut på at blondiner er dumme?
For MEG blir det det samme med en asylsøkervits, så jeg ser ikke det store problemet..[8|]

Ikke alle blondiner er dumme, men vitsen er "lov", heller ikke alle asylsøkere stjeler, men den er ikke "lov"?
Henger ikke helt på greip i mitt hode...
Da tenker jeg litt sånn at: er det ikke lov med slike vitser fordi det faktisk er litt sannhet i de eller?
Jeg syns forresten ikke vitsen var noe morsom, men det er ikke fordi jeg syns den var rasistisk... bare en dårlig vits. Jeg ler sjeldent av vitser generelt

ORIGINAL: Reinbue

Men hvorfor er det f.eks. ok å dra en blondinevits, der alle vitser går ut på at blondiner er dumme?
For MEG blir det det samme med en asylsøkervits, så jeg ser ikke det store problemet..[8|]

Ikke alle blondiner er dumme, men vitsen er "lov", heller ikke alle asylsøkere stjeler, men den er ikke "lov"?
Da tenker jeg litt sånn at: er det ikke lov med slike vitser fordi det faktisk er litt sannhet i de eller?
Jeg syns forresten ikke vitsen var noe morsom, men det er ikke fordi jeg syns den var rasistisk... bare en dårlig vits. Jeg ler sjeldent av vitser generelt

Dang!! Da jeg så at Reinbue hadde svart så trodde jeg at det var LaBambie som hadde endret nick for kvelden ... og så innså jeg at du ikke er LaBambie, og at du trolig ikke er sarkastisk overhodet. Spesielt siden du sjeldent ler av vitser.

Det er ingen som sier at asylsøkervitser er ulovlige, bare at de er kleine og lite morsomme. Hvis du lurer på hvorfor så kan du f.eks. lese det første innlegget jeg skrev i denne tråden.

ORIGINAL: Bouncy the Butthead Slayer

Dang!! Da jeg så at Reinbue hadde svart så trodde jeg at det var LaBambie som hadde endret nick for kvelden ... og så innså jeg at du ikke er LaBambie, og at du trolig ikke er sarkastisk overhodet. Spesielt siden du sjeldent ler av vitser.

Det er ingen som sier at asylsøkervitser er ulovlige, bare at de er kleine og lite morsomme. Hvis du lurer på hvorfor så kan du f.eks. lese det første innlegget jeg skrev i denne tråden.
Kleine og lite morsomme? for deg kanskje ja, men ikke for alle! Det finnes jo vitser til en hver smak, noen ler til og med av "dødbabyvitser"

Kleine og lite morsomme? for deg kanskje ja, men ikke for alle! Det finnes jo vitser til en hver smak, noen ler til og med av "dødbabyvitser"

Jeg har vel heller ikke sagt at alle mener at asylsøkervitsene er kleine og lite morsomme. Jeg har kun konstatert det faktum at det er dårlig humor.

ORIGINAL: Bouncy the Butthead Slayer

Jeg har vel heller ikke sagt at alle mener at asylsøkervitsene er kleine og lite morsomme. Jeg har kun konstatert det faktum at det er dårlig humor.
ja, men det er jo nettopp det jeg mener, hvem er du til å konstatere et faktum som skal gjelde for alle når det kommer til noe så individuelt som humor.  

Jeg lo...[X(]

Men jeg har liksom lov, påmåte..[:-]

Syns den var direkte stygg eg...

Klarte ikke la være å reposte[X(]

Sorry Sleez.. og mamma.[:-]

Hæhæhæhæhærlighet som denne tråden utarta da..... [:D]
Vitsen var arti den[:)]

jeg dauer

ORIGINAL: Juliette

HAHAHAHAHA HOHOHOHOHO HIHIHIHIHI HÅHÅHÅHÅHÅ KLUKK KLUKK KLUKK KLUKK HAHAHAHAHA

Jeg likte den ikke fordi:

- Det den sier er: Hvis du har lyst til å kjøre på en asylsøker(hvordan en kan vite det er asylsøker vet jeg ikke) ,ikke gjør det. Fordi det kan hende det er din sykkel han er ute og sykler på. Og samme hvor lyst du har til å kjøre på denne jævla asylsøkeren etter veien da, ikke gjør det, ford det kan hende sykkelen er din.

Asylsøkere bør kjøres ned, og de er sykkeltyver.

Jeg har humor, jeg ler av mye, men ikke av denne type vitser.

Jeg likte den ikke fordi:

- Det den sier er: Hvis du har lyst til å kjøre på en asylsøker(hvordan en kan vite det er asylsøker vet jeg ikke) ,ikke gjør det. Fordi det kan hende det er din sykkel han er ute og sykler på. Og samme hvor lyst du har til å kjøre på denne jævla asylsøkeren etter veien da, ikke gjør det, ford det kan hende sykkelen er din.

Asylsøkere bør kjøres ned, og de er sykkeltyver.

Jeg har humor, jeg ler av mye, men ikke av denne type vitser.

haha...var litt av en tolkning, står forresten "pass godt på så du IKKE kjører de ned, kan være din sykkel."
er ikke til å stikke under en stol at det kan være tilfelle ihvertfall, bodde ved asylmottak tidleigere [8D][X(]

den var ganske artig,samtidig som den var ganske stygg[8D][:D]

Akkurat den var ikke litt morsom engang, synes jeg.

Back
Topp