linusgullet <3
Elsker forumet
hysterisk morsom!!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: *mamman t lillemann*
hysterisk morsom!!!
ORIGINAL: Oppdrag Nemo
Så kommer du da, smarta.
JEG ser ikke forskjellen på om det skulle vært om en brunette/blondine eller en asylsøker/utlending.
Andre mener kanskje jeg satt det litt på spissen, mens noen synes det var helt på trynet.
Jeg synes uansett vitsen var hysterisk morsom.
ORIGINAL: Cinnamon*
På samme stigmatiserende måte som at alle asylsøkere er sykkeltyver, er alle alenemødre late trygdesnyltere..
"Det er vår og alle alenemødre kommer krypende ut i solen! Vær forsiktig, det kan være DINE penger hun er ute etter..!"
Synes dere den vitsen er like morsom?

ORIGINAL: Lissyjane
På samme stigmatiserende måte som at alle asylsøkere er sykkeltyver, er alle alenemødre late trygdesnyltere..
"Det er vår og alle alenemødre kommer krypende ut i solen! Vær forsiktig, det kan være DINE penger hun er ute etter..!"
Hahahahahahaha!!!! [:D] Ja,faktisk! Har sikkert grusomt dårlig humor[:D]
ORIGINAL: FRK John Deere
Lo så tårene kom[:D]
Det var fordi den er type "traff spikern på hodet" god
har ikke noe med rasisme å gjøre, er ikke rasist, men syntes den var knallgod!
*kan ha noe med å gjøre at jeg ble frastjålet sykkelen min og en uke etter så jeg en asylsøker sykkla på den (ringte politiet og fikk sykkelen tilbake for jeg hadde sykkelflaska på den med navneklistrelapp på) [8D] *
ORIGINAL: *mamman t lillemann*
fortalte den til mannen, lo han og, men så tusla han utenfor å hentet sykkelen sin, de skal ikke sykkle på min sykkel ihvertfall