FB-status

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Litt teit å trekke rasismekortet for en sånn vits også..[;)]

nå var det ikke de som ikke likte vitsen som dro fram rasisme ...

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: IsThaBeth

*Venter på at noen skal bruke rasismekortet*

Vet liksom ikke helt hva annet enn rasisme det er jeg...

Du kan kanskje fortelle meg hva rase jeg har noe i mot da?

hvilken. Det heter hvilken.

ORIGINAL: Oppdrag Nemo

Så kommer du da, smarta.

JEG ser ikke forskjellen på om det skulle vært om en brunette/blondine eller en asylsøker/utlending.
Andre mener kanskje jeg satt det litt på spissen, mens noen synes det var helt på trynet.

Jeg synes uansett vitsen var hysterisk morsom.

Ha ha! [:D] Det er fantastisk underholdende å se hvor dårlig enkelte takler å tape en diskusjon.

I stad så var brunette vs. asylsøker-sammenligninga satt på spissen; nå klarer du plutselig ikke å se at det er en prinsipiell forskjell der lengre? Ho, ho. Prikken over I'en er selvsagt den fine "noen synes det, andre synes dét" - naturligvis et forsøk på å glatte over det faktum at gode argumenter og logikk trumfer over synsing i enhver diskusjon.

Fnis. [:D]

På samme stigmatiserende måte som at alle asylsøkere er sykkeltyver, er alle alenemødre late trygdesnyltere..

"Det er vår og alle alenemødre kommer krypende ut i solen! Vær forsiktig, det kan være DINE penger hun er ute etter..!"

Synes dere den vitsen er like morsom?

ORIGINAL: Cinnamon*

På samme stigmatiserende måte som at alle asylsøkere er sykkeltyver, er alle alenemødre late trygdesnyltere..

"Det er vår og alle alenemødre kommer krypende ut i solen! Vær forsiktig, det kan være DINE penger hun er ute etter..!"

Dette her ikke noe med rasisme og gjøre tenker jeg, det har noe med stigmatisering av asylsøkere som kriminelle, det har noe med at dere spøker om at en sykkel er vært mere enn et menneskeliv...
I mine øyne er begge deler ganske drøyt å spøke om...

Hahahahahahaha!!!! [:D] Ja,faktisk! Har sikkert grusomt dårlig humor[:D]

ok, den var faktisk litt morsom da[8D]
Men det handler mere om selvironi enn noe annet...Hadde det vært..
"det er vår, og alle alenemødre kommer krypenes ut i solen, ha våpene lada, det er dine penger hun er ute etter"
Så hadde det ikke vært like morsomt... drap er ikke morsomt, og det er faktisk påkjørsel av at menneske, hvor sykkelens vel og ve blir satt i fokus, som er drøyt med spøken i HI...

* KJÆRE GUD!

ORIGINAL: FRK John Deere

Lo så tårene kom[:D]

Det var fordi den er type "traff spikern på hodet" god
har ikke noe med rasisme å gjøre, er ikke rasist, men syntes den var knallgod!

*kan ha noe med å gjøre at jeg ble frastjålet sykkelen min og en uke etter så jeg en asylsøker sykkla på den (ringte politiet og fikk sykkelen tilbake for jeg hadde sykkelflaska på den med navneklistrelapp på) [8D] *

Og asylsøkeren hadde klistremerke det sto "asylsøker" på.

fortalte den til mannen, lo han og, men så tusla han utenfor å hentet sykkelen sin, de skal ikke sykkle på min sykkel ihvertfall

ORIGINAL: *mamman t lillemann*

fortalte den til mannen, lo han og, men så tusla han utenfor å hentet sykkelen sin, de skal ikke sykkle på min sykkel ihvertfall

Hehehe, sjenialt [8D]

den var litt morsom den og ja [8D]

[

Ja, hører du, Sleazabeth! Han sykkla i lang kjolegreier uten for asylmottaket!

Oh, oh, et lite statistisk eksperiment her: kan alle som liker asylsøkervitsen forsøke å stave sykle/sykkle for meg?

ORIGINAL: Stinoa

Blir faktisk irritert av de som ler av det der[:@][:@][:@]

liker ikke svenske vitser heller du da?

Back
Topp