Bizarre
Glad i forumet
Jeg tok kontakt med HS idag siden Noah stort sett bare vil se/ligge til høyre side.
Han er også mye sutrete og grinete, og foretrekker å ligge på magen når han skal sove.
Fikk komme på helsestasjonen og helsesøstera der mente at han hadde en låsning/stivhet i nakken.
Prøvde å stimulere for å få han til å snu seg til andre siden, flytta hodet til midtstilling men han bare snudde det rett tilbake igjen.
Hu sendte inn et skriv til fysioterapaut, og de skulle ta kontakt med meg så ser vi hva vi gjør videre.
Jeg merker jeg blir skikkelig STRESSA av hele greia! [&:]
Følte at nå endelig begynte ting å gå bedre og så dukker det opp et nytt problem.
Jeg kjenner at jeg ikke orker så mye mer nå.
Jeg vil bare at gutten min skal vere blid og fornøyd og slippe mer plager og tull!
Er det flere som har babyer med låsning/stivhet i nakken?
Hvordan oppfører de seg isåfall?
Er det mye sutring/skriking, problemer med søvn osv?
Problemer i forbindelse med mating?
Hva gjorde dere for at babyen skulle bli bedre isåfall, og hvor lang tid tok det før h*n ble bra?
Han er også mye sutrete og grinete, og foretrekker å ligge på magen når han skal sove.
Fikk komme på helsestasjonen og helsesøstera der mente at han hadde en låsning/stivhet i nakken.
Prøvde å stimulere for å få han til å snu seg til andre siden, flytta hodet til midtstilling men han bare snudde det rett tilbake igjen.
Hu sendte inn et skriv til fysioterapaut, og de skulle ta kontakt med meg så ser vi hva vi gjør videre.
Jeg merker jeg blir skikkelig STRESSA av hele greia! [&:]
Følte at nå endelig begynte ting å gå bedre og så dukker det opp et nytt problem.
Jeg kjenner at jeg ikke orker så mye mer nå.
Jeg vil bare at gutten min skal vere blid og fornøyd og slippe mer plager og tull!
Er det flere som har babyer med låsning/stivhet i nakken?
Hvordan oppfører de seg isåfall?
Er det mye sutring/skriking, problemer med søvn osv?
Problemer i forbindelse med mating?
Hva gjorde dere for at babyen skulle bli bedre isåfall, og hvor lang tid tok det før h*n ble bra?