Favoritt navn

Jeg syns navn er så vanskelig, kommer til å slite denne gangen. Liker navn som ikke alle har :)
Syns guttenavn er vanskelig jeg. Har noen jeg liker av jentenavn men skal passe inn med de andre barna vi har :)
 
Jaaa!
Jeg så jeg ikke hadde skrevet jentenavnet, men det er gammelt. Sigrid.
Sigrid er helt på toppen av lista mi hvis det blir jente!:Heartred Må bare ev. jobbe litt med mannen, som ikke helt har sett lyset, men massevis av tid til det enda.
 
Sigrid er helt på toppen av lista mi hvis det blir jente!:Heartred Må bare ev. jobbe litt med mannen, som ikke helt har sett lyset, men massevis av tid til det enda.
Jeg må også se an her, vi har ikke pratet om noen navn foreløpig ❤️ Men jeg liker det så godt!
 
Har et par guttenavn og jentenavn på lur! Liker også gamle navn som er lite brukt av andre:happy:
Også er jeg så teit at jeg ikke vil dele de, slik at sjansen er mindre for at andre bruker de :smiley-angelic006:smiley-bounce022
 
Mannen vil ha Emma, jeg er skeptisk pga topplistene, men syns det er veldig fint. Ellers liker jeg Elea, Hedvig, Lerke, Mathilde, Sophia, Sophie.

Mannen vil gjerne ha Oscar på gutt, igjen toppliste. Ellers liker vi begge Fabian. Jeg
Iiker også Victor veldig godt (mannen skeptisk fordi kollega har en sønn som heter det), Ulrik, Levin, Abel, Gabriel, Herman, Even, Jesper.

Og det blir nok flere navn på listen etterhvert :woot: Hedvig og Oscar er familienavn, så litt hyggelig det da :)
 
Ett åringen i huset heter Linnea. Vi hadde også Sanna, Ella og Leah på blokka. Guttenavn har vi faktisk ingen.... Har også funnet et nytt jentenavn vi begge ble forelsket i - Lydia - så kanskje det blir det om det blir jente! Er bare litt usikker på om det blir vel søtt å ha to så like jentenavn. Linnea og lydia liksom :playful:
 
Begynte og tenke på navn allerede for 2 år siden :hilarious:

På førstemann så hadde vi på lista
Joakim og Melissa, ble ingen av disse navnene :rolleyes:

Nå har vi på lista foreløpig
Trym
Sondre

Tyra
Frida
Frøya
Torunn (mannen som liker dette) :p
 
Jentenavn:
Otilie og Maja

Guttenavn :
Levi, Alvin, Emil

Vi har ei Oline fra før :Heartred
Mannen er ikke enig i noen av navnene jeg har :hilarious:
 
Jentenavn:
Otilie og Maja

Guttenavn :
Levi, Alvin, Emil

Vi har ei Oline fra før :Heartred
Mannen er ikke enig i noen av navnene jeg har :hilarious:

Oline er fint, foreslo det for mannen, men vi endte opp på litt andre navn :happy:
Synes det er lettere med guttenavn :rolleyes: Fine navn på lista, har heldigvis god tid til og overtale mannen ;)
 
Oline er fint, foreslo det for mannen, men vi endte opp på litt andre navn :happy:
Synes det er lettere med guttenavn :rolleyes: Fine navn på lista, har heldigvis god tid til og overtale mannen ;)

Ja heldigvis veldig god tid ;)
 
Så mange fine navn! Merker vi har en ekstra utfordring med navn her i huset, da mannen ikke er norsk og vi dermed ender opp med laaangt flere navn å velge i :facepalm: Bra det er lenge til vi må bestemme oss! :woot:
 
Jeg har en lang liste med jentenavn. Guttenavn er verre. Og denne gang har jeg skikkelig guttefølelse.

Hillevi
Hennie
Helle
Idun
Vårin
Saga
+ flere

Even
Nikolai
Ulrik
 
Akkurat nå er Samuel favoritt guttenavn og Lydia eller Henni på jente. Men dette forandrer seg fort :happy:
 
Oi, uff, helt blank... Guttenavnene har vi "brukt opp" på de to guttene våre ( Aron og Tobias).
Jentenavnet jeg alltid har ønsket meg (Tiril) stjal et vennepar :meh:
 
Har Jesper og Alfred fra før, og ei evig lang liste med navn men ingen favoritter enda:hilarious:
 
Back
Topp