Favoritt navn

Enhjørningen<3

Glad i forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Noen som har klare favoritt navn? Hadde det på de to første, men nå sliter jeg å velge ut noen favoritter! Er så mange fine :D
 
Mine favorittnavn dette, men begge er «opptatt» :banghead: Synes det er vanskelig å finne flere aktuelle guttenavn. Men vurderer Magnus! Jentenavn er klin umulig...
Magnus er så fint ❤️
Jeg har et gammelt favoritt jentenavn jeg tenkte jenta mi skulle få (men tror jo jeg får en gutt) :hilarious: usikker hvorfor jeg liker det sååå godt, men ligger i slekta.
 
Har noen favoritter, men de fleste er allerede tatt i bruk av nære vennepar eller det er personer i familien som heter det. Synes det blir litt rart å kalle ungen min det samme som søstera mi heter f.eks. Vi kommer i hvert fall til å gå for et norsk enkeltnavn. Det er vel så langt vi har kommet i den prosessen :hilarious:
 
Å så fint navn hun har ❤️ Jeg elsker det navnet, tenkt på om jeg får ei jente til ønsker jeg å ha det. Hva han andre ønsker vet jeg ikke enda, så vi får se :)

Det var ikke førstevalget for noen av oss, men det eneste vi ble enige om.
 
Det var ikke førstevalget for noen av oss, men det eneste vi ble enige om.
Det er så typisk! Her er det navnet på min farsside, så forbinder det egentlig med ei gammel dame, men hu var så søt ❤️
Spent på hva det blir her.
 
Håkon er nyydelig :Heartred (min yngste heter det)


På lista nå er

Arthur
David
Georg

Ragnhild
Solveig
Åse
 
Mine favorittnavn dette, men begge er «opptatt» :banghead: Synes det er vanskelig å finne flere aktuelle guttenavn. Men vurderer Magnus! Jentenavn er klin umulig...
Jeg syns jentenavn er mye enklere enn guttenavn :D
 
Håkon er nyydelig :Heartred (min yngste heter det)


På lista nå er

Arthur
David
Georg

Ragnhild
Solveig
Åse

Stiligt å se at dere liker norske jentenavn og engelske guttenavn :D Vi har også Solveig på listen
 
Pr. nå tenker jeg på Daniel hvis gutt og Aurora hvis jente :love7 men det kan fort forandre seg.
 
Vi har egentlig snakket om Agnes kjempelenge, og begge liker det innmari godt, helt til noen ødela det for meg:sorry:

Men ja til de gode, gamle, norske navnene!
:talk017
 
Last edited:
Back
Topp