Noen som har klare favoritt navn? Hadde det på de to første, men nå sliter jeg å velge ut noen favoritter! Er så mange fine
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håkon
Olav
Jentenavn litt usikker
Magnus er så fintMine favorittnavn dette, men begge er «opptatt» Synes det er vanskelig å finne flere aktuelle guttenavn. Men vurderer Magnus! Jentenavn er klin umulig...
Håkon
Olav
Jentenavn litt usikker
Jaaa!Synes det er så fint med tradisjonelle, norske navn! Sverre er også en favoritt hos meg, når vi først er inne på "kongenavn".
Jaaa!
Jeg så jeg ikke hadde skrevet jentenavnet, men det er gammelt. Sigrid.
Å så fint navn hun har Jeg elsker det navnet, tenkt på om jeg får ei jente til ønsker jeg å ha det. Hva han andre ønsker vet jeg ikke enda, så vi får seDet heter jenta vår
Å så fint navn hun har Jeg elsker det navnet, tenkt på om jeg får ei jente til ønsker jeg å ha det. Hva han andre ønsker vet jeg ikke enda, så vi får se
Det er så typisk! Her er det navnet på min farsside, så forbinder det egentlig med ei gammel dame, men hu var så søtDet var ikke førstevalget for noen av oss, men det eneste vi ble enige om.
Veldig fine navnHåkon er nyydelig (min yngste heter det)
På lista nå er
Arthur
David
Georg
Ragnhild
Solveig
Åse
Jeg syns jentenavn er mye enklere enn guttenavnMine favorittnavn dette, men begge er «opptatt» Synes det er vanskelig å finne flere aktuelle guttenavn. Men vurderer Magnus! Jentenavn er klin umulig...
Håkon er nyydelig (min yngste heter det)
På lista nå er
Arthur
David
Georg
Ragnhild
Solveig
Åse
Veldig fine navn begge toPr. nå tenker jeg på Daniel hvis gutt og Aurora hvis jente men det kan fort forandre seg.
Jaaa!
Jeg så jeg ikke hadde skrevet jentenavnet, men det er gammelt. Sigrid.