Favoritt navn

Enhjørningen<3

Glad i forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Noen som har klare favoritt navn? Hadde det på de to første, men nå sliter jeg å velge ut noen favoritter! Er så mange fine :D

Mine favorittnavn dette, men begge er «opptatt» :banghead: Synes det er vanskelig å finne flere aktuelle guttenavn. Men vurderer Magnus! Jentenavn er klin umulig...
Magnus er så fint ❤️
Jeg har et gammelt favoritt jentenavn jeg tenkte jenta mi skulle få (men tror jo jeg får en gutt) :hilarious: usikker hvorfor jeg liker det sååå godt, men ligger i slekta.

Har noen favoritter, men de fleste er allerede tatt i bruk av nære vennepar eller det er personer i familien som heter det. Synes det blir litt rart å kalle ungen min det samme som søstera mi heter f.eks. Vi kommer i hvert fall til å gå for et norsk enkeltnavn. Det er vel så langt vi har kommet i den prosessen :hilarious:

Å så fint navn hun har ❤️ Jeg elsker det navnet, tenkt på om jeg får ei jente til ønsker jeg å ha det. Hva han andre ønsker vet jeg ikke enda, så vi får se :)

Det var ikke førstevalget for noen av oss, men det eneste vi ble enige om.

Håkon er nyydelig :Heartred (min yngste heter det)

På lista nå er

Arthur
David
Georg

Ragnhild
Solveig
Åse

Mine favorittnavn dette, men begge er «opptatt» :banghead: Synes det er vanskelig å finne flere aktuelle guttenavn. Men vurderer Magnus! Jentenavn er klin umulig...
Jeg syns jentenavn er mye enklere enn guttenavn :D

Håkon er nyydelig :Heartred (min yngste heter det)

På lista nå er

Arthur
David
Georg

Ragnhild
Solveig
Åse

Stiligt å se at dere liker norske jentenavn og engelske guttenavn :D Vi har også Solveig på listen

Pr. nå tenker jeg på Daniel hvis gutt og Aurora hvis jente :love7 men det kan fort forandre seg.

Vi har egentlig snakket om Agnes kjempelenge, og begge liker det innmari godt, helt til noen ødela det for meg:sorry:

Men ja til de gode, gamle, norske navnene!
:talk017

Last edited:
Back
Topp