Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har babyjogger city elite her ogsåKjempefornøyd med den som sportsvogn hvertfall, skal kjøpe bag til babyen, håper vi blir fornøyd
Hadde simo sist og vil ikke ha det igjen. Men er vel fare for at bagen fort blir for liten på eliten :/
Ja jeg har selv bare sportsdelen til Eliten, så må kjøpe bagen. Bagen på TFK`en var heller ikke stor. Men jeg har ei jente som var/er veldig lita. Så vi fikk brukt bagen til hun var 7-8 mnd!Satser på at nestemann ikke blir så alt for stor heller !;D he he!;D
Jeg har en emmaljunga duo edge.har vert kjempefornøyd med den og jeg hadde egentlig tenkt og prøve en ny vogn denne gangen siden vi venter den tredje men jeg finner ingen andre vogner som jeg liker så da beholder vi bare den vi hardet som er så positivt med den vogna som jeg ikke finner hos noen andre er at baggen er så stor at vi kan bruke den lenge ,liker ikke vognene der du må bytte ut babybaggen når de er så små .
jeg hadde en fordel med at min datter ikke var så stor. Så hun lå i babybag til vi syns hun måtte bytte.. Kunne sikkert brukt den til hun var nærmere 1 år!;D hehe
Her bytta vi ganske tidelig til spirtsdel, hvertfall med minstemann, han var veldig tidelig motorisk og reiste se opp etter kordet da han var 6 mndr..