Favoritt barnevogn?

Mamma25

Flørter med forumet
Jeg kjøpte meg en TFK` Joggster twist da jeg var gravid første gangen, og i senere tid har vi byttet til en Babyjogger City Elite. Har vært SUPER fornøyd med begge vognene.

Hvilken barnevogn anbefaler du ? :)
Kom gjerne med tips! :)

Har babyjogger city elite her også :) Kjempefornøyd med den som sportsvogn hvertfall, skal kjøpe bag til babyen, håper vi blir fornøyd :) Hadde simo sist og vil ikke ha det igjen. Men er vel fare for at bagen fort blir for liten på eliten :/

Har babyjogger city elite her også :) Kjempefornøyd med den som sportsvogn hvertfall, skal kjøpe bag til babyen, håper vi blir fornøyd :) Hadde simo sist og vil ikke ha det igjen. Men er vel fare for at bagen fort blir for liten på eliten :/

Ja jeg har selv bare sportsdelen til Eliten, så må kjøpe bagen. Bagen på TFK`en var heller ikke stor. Men jeg har ei jente som var/er veldig lita. Så vi fikk brukt bagen til hun var 7-8 mnd! :) Satser på at nestemann ikke blir så alt for stor heller !;D he he!;D

Ja jeg har selv bare sportsdelen til Eliten, så må kjøpe bagen. Bagen på TFK`en var heller ikke stor. Men jeg har ei jente som var/er veldig lita. Så vi fikk brukt bagen til hun var 7-8 mnd! :) Satser på at nestemann ikke blir så alt for stor heller !;D he he!;D

såpass lenge ja :) Det hadde ikke gått med storebror her, han var nesten 4,5 kg når han ble født og vokste i tillegg veldig fort det første året! Hååper på en litt mindre baby denne gangen:p

Jeg har en emmaljunga mondial duo,har vært fornøyd med den bortsett fra str.på sports delen,jeg får lange store karer så vognen har ikke vært helt ok på det området men ellers ELSKER jeg vognen min :)

Min store drøm er å eie en Simo classic exklusive i tipp topp stand....drømmmer om det.....

Har hatt emmaljunga Edge duo til begge guttene og har vert super fornøyd med de :) nå skal vi ha en emmaljunga city cross :) elsker emmaljunga <3

Vi skal ha Baby travel Amsterdam:-) Sist gang hadde vi teutonia prestige, og den var vi ikke fornøyd med.

Har emmaljunga Edge duo å er super fornøyd med vogna! Hadde først en city cross som jeg solgte da Andrea var 6mnd, da takla jeg ikke den følelsen av å trille rundt med ei dukkevogn lenger! Har ikke angra et sekund på det.. Fordelen var at den var lett ut og inn av bilen..

Jeg har en emmaljunga duo edge.har vert kjempefornøyd med den og jeg hadde egentlig tenkt og prøve en ny vogn denne gangen siden vi venter den tredje men jeg finner ingen andre vogner som jeg liker så da beholder vi bare den vi har :-) det som er så positivt med den vogna som jeg ikke finner hos noen andre er at baggen er så stor at vi kan bruke den lenge ,liker ikke vognene der du må bytte ut babybaggen når de er så små .

Jeg har en emmaljunga duo edge.har vert kjempefornøyd med den og jeg hadde egentlig tenkt og prøve en ny vogn denne gangen siden vi venter den tredje men jeg finner ingen andre vogner som jeg liker så da beholder vi bare den vi har :) det som er så positivt med den vogna som jeg ikke finner hos noen andre er at baggen er så stor at vi kan bruke den lenge ,liker ikke vognene der du må bytte ut babybaggen når de er så små .

jeg hadde en fordel med at min datter ikke var så stor. Så hun lå i babybag til vi syns hun måtte bytte.. Kunne sikkert brukt den til hun var nærmere 1 år!;D hehe

jeg hadde en fordel med at min datter ikke var så stor. Så hun lå i babybag til vi syns hun måtte bytte.. Kunne sikkert brukt den til hun var nærmere 1 år!;D hehe

Haha det samme gjorde vi :-) vi bytta vel når hun var rundt 8 måneder fordi hun begynte og sette seg selv opp da :-)

Her bytta vi ganske tidelig til spirtsdel, hvertfall med minstemann, han var veldig tidelig motorisk og reiste se opp etter kordet da han var 6 mndr..

Her bytta vi ganske tidelig til spirtsdel, hvertfall med minstemann, han var veldig tidelig motorisk og reiste se opp etter kordet da han var 6 mndr..

ja, det var min datter også! :) Krøp allerede ved 6 mnd alderen. Men hun syns det var godt å ligge i babybagen!;D

Vi har hatt simo til junior og har vært strålende fornøyde. Det er en tung og stødig vogn og passer vårt behov ifht lange skogsturer med stor hund.
Denne gangen skal vi i tillegg kjøpe tfk vogn, for har mindre plass i bilen. Skal ha en turvogn (simo) og en byvogn.
Håper vi blir fornøyde :)

Back
Topp