Fastlegen

Jeg er fornøyd med fastlegen min. Han har kontor på et legesenter så om han ikke har time en dag jrg trenger det får jeg hos en av de andre 7 legene der. De har alltid satt av et par akutt-timer pr dag som man kan få om man ringer tidlig om morgenen

Fornøyd! Han følger opp og tar deg på alvor. Får time på dagen uten problem. Greie folk på kontor/lab også. Men vi er i nabokommunen. Hu ene i kommunen her som jeg kunne tenkt meg å bytte til (fordi det er 3min unna:p) er konstant full. Men vi har hun på helsestasjonen da!

Veldig fornøyd med fastlegen:)
Får stort sett time raskt både jeg og barna. Sjekker grundig, og henviser videre uten å nøle om vi ønsker det eller hun ønsker en annens mening. Samtidig er hun super på å følge opp om det er noe, og tar seg alltid god tid når vi er der:)

Slik er det med min og :) veldig fornøyd!

Ikke møtt min enda. Flytta i februar.

Får nok ikke møtt henne på ei stund. Men ikke fornøyd med systemet der.

Hun er i svangerskapsperm. Vikaren for henne er sykemeldt. Vikaren for vikaren er også sykemeldt. Dermed ingen lege og får ikke time. Henvist til legevakta og der får man heller liten hjelp

Oj!!! Slik skal det ikke være! Sende inn klage?

Er veldig fornøyd med min lege, selv om det er alltid veldig mye forsinkelser. Men det er fordi han alltid tar inn mange på akutt, og jeg har nytt godt av å komme inn akutt selv mange ganger, så jeg synes det er greit.

Fornøyd med han jeg har nå ja, men desverre går han av med pensjon om noen mnd, så da vet jeg ikke helt hva som skjer..
Hos han blir man tatt på alvor, det er kort ventetid, og gubben har skikkelig humor! Kommer til å bli savna..

Ja og nei. Han er råflink med barna mine. Skikkelig trygg og løsningsorientert. Men som lege for meg under svangerskapet f.eks: Gud så kleint!!! :P Helt tydelig at han var verken spesielt engasjert eller komfortabel med det. Takk Gud for jordmor da:-)

Men nå er jeg ferdig med babymaking så fremt naturen er enig med meg:P så da får det gå.

Men Guriland, de damene i resepsjonen er sjukt SURE! Ville sendt dem alle på smilekurs om de jobbet for meg.

Fornøyd med legen, men misfornøyd med kontoret. Lang ventetid og sure megger som er lite behjelpelige.

Veldig fornøyd med fastlegen til meg og barnet, han tar seg god tid og gjør en grundig jobb. Ringer meg opp med svar på prøver osv. selv om han egentlig ikke trenger det.
Får fort time der, får bestandig time samme dag om det er noe som haster. Fikk det senest på fredag da barnet hadde hatt et uhell og måtte til legesjekk, veldig fornøyd.
Flinke helsesekretærer også.

Legevakten derimot...

Er veldig fornøyd med legen min, med unntak av at han er sykt treig med å sende inn papirer og at det ofte er veldig lang ventetid på å få timer. Kan må vente opptil 4 måneder på time, skal man ha noe før så får man enten time hos turnuslege eller beskjed om å kontakte legevakta, men som kronisk syk er det fryktelig mye styr når man må til andre leger.

Back
Topp