Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her våkner hun hver 2 time uansettDe siste dagene har han fått grøt laget av hirse og havrepulver og magen er mye bedre! Ble så hard i maven av kjøpegrøten. Blander i sviskemos, litt malt og litt fruktmos! Merker ingen forskjell i soving, sover noe mindre enn før men tror ikke det har noe med maten å gjøre
Hjelper det noe på søvnen hos dere ?
Hørtes bra ut vi har så vidt begynt med smaks prøver nå, men ingen forskjellHu mi sov bedre nå når vi kom opp i 3 små måltider på dagen da sover hun rundt ca 12 timer vil en skjelden gang ha litt pupp en gang
Jeg mener jeg har hørt at først etter to fulle porsjoner på dagen, så kan nattmåltidene kuttes ut. Vi har nok bare til sammen et måltid (fordelt over 3 mindre pr dag ) enda, og merker ingen forskjell enda...Hørtes bra ut vi har så vidt begynt med smaks prøver nå, men ingen forskjell
Her er vi oppe i 2 x grøt (lunsj og kvelds) resten av dagen får hun litt pupp, mme og grønnsaks/fruktmos. Hun begynte plutselig for tre dager siden å sove gjennom natta. Altså fra 18-06.30!!!!Jeg mener jeg har hørt at først etter to fulle porsjoner på dagen, så kan nattmåltidene kuttes ut. Vi har nok bare til sammen et måltid (fordelt over 3 mindre pr dag ) enda, og merker ingen forskjell enda...