Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her våkner hun hver 2 time uansettDe siste dagene har han fått grøt laget av hirse og havrepulver og magen er mye bedre! Ble så hard i maven av kjøpegrøten. Blander i sviskemos, litt malt og litt fruktmos! Merker ingen forskjell i soving, sover noe mindre enn før men tror ikke det har noe med maten å gjøre
Hjelper det noe på søvnen hos dere ?
Hørtes bra utHu mi sov bedre nå når vi kom opp i 3 små måltider på dagen da sover hun rundt ca 12 timer vil en skjelden gang ha litt pupp en gang![]()
Jeg mener jeg har hørt at først etter to fulle porsjoner på dagen, så kan nattmåltidene kuttes ut. Vi har nok bare til sammen et måltid (fordelt over 3 mindre pr dag ) enda, og merker ingen forskjell enda...Hørtes bra utvi har så vidt begynt med smaks prøver nå, men ingen forskjell
Her er vi oppe i 2 x grøt (lunsj og kvelds) resten av dagen får hun litt pupp, mme og grønnsaks/fruktmos. Hun begynte plutselig for tre dager siden å sove gjennom natta. Altså fra 18-06.30!!!!Jeg mener jeg har hørt at først etter to fulle porsjoner på dagen, så kan nattmåltidene kuttes ut. Vi har nok bare til sammen et måltid (fordelt over 3 mindre pr dag ) enda, og merker ingen forskjell enda...![]()