Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse promping, men ellers har det gått braLegger han på puppen kvar gong han skal sova og når han våknar og har på denna måten klart å vedlikeholda produksjonen (virka det som)
![]()
Gir aprikosmos eller sviskemos, alltid heimelaga, og han har iallefall minimum 1 bæsje bleie om dagen.
Begynte rett før 4 mnd med risgraut. Fekk nokon t-skeie kvar dag, og plutseleg likte han det kjempe godt. Er ikkje kvar dag han vil ha ein full porsjon, og andre gongar ete han nesten 2 porsjoner.
Gutt 24.02.14
![]()
Her er det glutenfritt og melkefritt men allikevel mageknip med kun 1 ss grøtpulver. Skal prøve med grønnsaksmos istedenfor grøtJeg er vel ikke representativ... siden hun har slitt mye med magen. Og det ble bare verre da vi innførte grøt. Gikk over til melke og glutenfri og da ble det bra. Begynte med noen teskjeer og økte gradvis... begynte med grøt da hun var 4 mnd. Men var ikke oppe i full porsjon før hun var 5 1/2 mnd. Har ikke merket at hun har vært plaget. hun har fått fastere avføring bare... når jeg ammet var den litt fastere. Nå som hun får mme, så er den enda fastere...
Her er det glutenfritt og melkefritt men allikevel mageknip med kun 1 ss grøtpulver. Skal prøve med grønnsaksmos istedenfor grøt
Sent from my iPhone using BV Forum
Ei i barselgruppen sier at det hjelper veldig å ta probiotika når hun ammer. Hun har to barn med masse allergier, bla melkEr vel vanlig med litt magetrøbbel i starten.
Her fikk hun diaré og ble veldig urolig om natta da hun fikk de som inneholdt melk.
Jeg var forresten innom apoteket og snakket med en dyktig farmasøyt. Hun anbefalte faktisk å kjøpe idoform og knuse tablettene og ha det i grøten hennes. Det hjelper når de har problemer med magen og er ikke noe farlig selv om de inneholder melkesyrebakterier![]()
Ei i barselgruppen sier at det hjelper veldig å ta probiotika når hun ammer. Hun har to barn med masse allergier, bla melk
Det er visst ganske ny forskningIngen som har nevnt det for meg, men hun farmasøyten virka ganske dyktigStoler jo på at hun ikke råder meg til å gjøre noe som er farlig
![]()
Jeg fikk anbefalt å gi probiotika til dattera mi da jeg var hos en barnelege i utlandet. Det var flere typer probiotika til spedbarn på apoteket så det må jo være ganske populart derIngen som har nevnt det for meg, men hun farmasøyten virka ganske dyktigStoler jo på at hun ikke råder meg til å gjøre noe som er farlig
![]()
Jeg fikk anbefalt å gi probiotika til dattera mi da jeg var hos en barnelege i utlandet. Det var flere typer probiotika til spedbarn på apoteket så det må jo være ganske populart der