Fast føde

Har fått to tenner nede :) Men tror ikke han bruker de for å tygge.. Han bruker gommene og tungen. Legger ikke opp no spesiel strategi for å introdusere gluten, har latt han sutte litt på skalker tidligere, også har jo det gått helt fint :D Helsesøsteren min mener at man ikke skal være så redd for å introdusere gluten dersom det ikke finnes allergi i familien, og det gjør det ikke hos oss :) Mini får jo bare litt brød hver dag (begynte bare å gi til han ikke ville ha mer, 5 små biter kanskje, mulig det er feil, men :p) og han har ikke hatt vondt i magen eller noe, så da fortsetter vi med det!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har fått to tenner nede :) Men tror ikke han bruker de for å tygge.. Han bruker gommene og tungen. Legger ikke opp no spesiel strategi for å introdusere gluten, har latt han sutte litt på skalker tidligere, også har jo det gått helt fint :D Helsesøsteren min mener at man ikke skal være så redd for å introdusere gluten dersom det ikke finnes allergi i familien, og det gjør det ikke hos oss :) Mini får jo bare litt brød hver dag (begynte bare å gi til han ikke ville ha mer, 5 små biter kanskje, mulig det er feil, men :p) og han har ikke hatt vondt i magen eller noe, så da fortsetter vi med det!!


Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg skal ut å kjøpe brød uten korn i morgen hvertfall:D

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Ser de fleste går på grøt her:) Hvilke frukter har du gitt så langt? Min lille har kun fått pære, prøvde banan - den ble ikke godt tatt imot:p
Så leit å høre! Ikke noe kjekt når de små er syke.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Av frukt og grønt har vi gitt pære, eple, banan, agurk, paprika, gulerot, melon i alle slag( stor favoritt)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Brødskive var en hit:D hihi. Dette var jo kjempe gøy!!:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
  • Liker
Reactions: H27
Brødskive var en hit:D hihi. Dette var jo kjempe gøy!!:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
Så bra :) Her blir det et brødmåltid hver dag!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Til nå har det kun vært grøt til kvelds, men har begynt med litt fruktmos til lunsj de siste dagene fordi helsesøster syns han har lagt på seg litt lite. Lar han også smake på små brødbiter når jeg selv spiser, satser på å gi brød til frokost etterhvert, så fortsette med grøt til kvelds så han får litt variasjon.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Så mange som gir brød her. Jeg prøvde å gi litt til jenta mi idag, absolutt ikke vellykket, griningen kom med en gang:p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Så mange som gir brød her. Jeg prøvde å gi litt til jenta mi idag, absolutt ikke vellykket, griningen kom med en gang:p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Jeg forsøkte også brød, men mini brakk seg så ille at jeg måtte inn i munnen og hjelpe ham ut med mikrobrødbiten. Stakkars, vi venter nok en god stund før neste forsøk..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg forsøkte også brød, men mini brakk seg så ille at jeg måtte inn i munnen og hjelpe ham ut med mikrobrødbiten. Stakkars, vi venter nok en god stund før neste forsøk..


Sent from my iPhone using BV Forum

Sant! Blir venting her også. Har du tenkt på noen andre måter å introdusere gluten på? Tror ikke vesla kommer til å bli fan av melgrøt ihvrertfall..

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Sant! Blir venting her også. Har du tenkt på noen andre måter å introdusere gluten på? Tror ikke vesla kommer til å bli fan av melgrøt ihvrertfall..

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Det er jo gluten i mange av grøtene, så det er sikkert ikke noe problem. Skal jo godt gjøres at de har noen intoleranse


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp