Redigert..
Og hvis en ikke tåler at noen kommenterer, så bruk Google![]()
Hehe.. Fantastisk resonnement!

Herregud...
Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Redigert..

Å du skal liksom være et voksent menneske? Enkelte er så tøff i trynet når dem kan sitte bak en dataskjerm å snakke dritt til andre! Få deg en annen hobby, enn å sitte og rakke ned på mennesker du ikke kjenner...Redigert..
Slike som deg burde hvertfall ikke ha barn..Redigert..
Du kan umulig ha opplevd mye i livet, hvis du mener at alt er så Svart hvitt, du vil sparke mange som alt ligger nede, hvis du skal gå å ha en så Svart hvitt holdning i livet...Redigert..
Utrolig unødvendig og dømmende kommentar..Burde du ikke bare betale for den selv når du har satt deg i den situasjonen?
Synes det er fantastisk at en slik tråd utfolder seg... masse damer som motsier seg selv ved å rakke ned på en fordi hun rakker ned på ts, slenger masse negative kommentarer fordi de ikke liker hennes negative kommentarer og kommenterer bare for å be henne svare på spørsmålet eller la være å skrive noe. Spesielt de som sier "si noe hyggelig eller hold kjeft". Haha. Tror ironidyret danser i kveld.
On topic:
Gjorde et kjapt google-søk og fant en side som heter farskap.no, masse god info der.
Lykke til! Håper du får de svarene du trenger.
Jeg vet i det minste hvem faren er, verre med deg.Slike som deg burde hvertfall ikke ha barn..
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
HeheHe he, jeg skal skaffe meg et liv? Hva med dere sinte kjerringer som gidder å reagere så voldsomt? Tydelig at dere ikke gjør stort enn å være inne på denne siden. Prøv å heller å ta vare på barna deres enn å bo inne på denne siden. Over og ut.
Uhm..Gjør du ikke akkurat det samme selv nå??Å du skal liksom være et voksent menneske? Enkelte er så tøff i trynet når dem kan sitte bak en dataskjerm å snakke dritt til andre! Få deg en annen hobby, enn å sitte og rakke ned på mennesker du ikke kjenner...
Rakker jeg ned på henne fordi jeg mener hun bør få seg en annen hobby, enn å sitte og slenge dritt til hun som startet denne tråden. Normalt og reagere når en ser slike ting som førstegangs skriver!Uhm..Gjør du ikke akkurat det samme selv nå??
Vel, jeg synes det blir ganske ironisk at folk bruker tiden sin på å sitte oå forum og be andre bruke tiden sin på noe annet enn forum.Rakker jeg ned på henne fordi jeg mener hun bør få seg en annen hobby, enn å sitte og slenge dritt til hun som startet denne tråden. Normalt og reagere når en ser slike ting som førstegangs skriver!![]()