Farskapstest

Synes det er fantastisk at en slik tråd utfolder seg :p:p:p... masse damer som motsier seg selv ved å rakke ned på en fordi hun rakker ned på ts, slenger masse negative kommentarer fordi de ikke liker hennes negative kommentarer og kommenterer bare for å be henne svare på spørsmålet eller la være å skrive noe. Spesielt de som sier "si noe hyggelig eller hold kjeft". Haha. Tror ironidyret danser i kveld.

On topic:
Gjorde et kjapt google-søk og fant en side som heter farskap.no, masse god info der.

Lykke til! Håper du får de svarene du trenger.

En fjær blir til 10 høns.. Sier bare : Lykke til:))

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Du kan umulig ha opplevd mye i livet, hvis du mener at alt er så Svart hvitt, du vil sparke mange som alt ligger nede, hvis du skal gå å ha en så Svart hvitt holdning i livet...

Sent from my LT26i using BV Forum mobile app

Last edited by a moderator:
Da jeg var i samme situasjon tok jeg å kjøpte test selv :) tok prøver av meg, baby og ene av de 2 mulige :) sendte til usa og fikk svar på mail og pr brev etterpå... ikke alle som vil gå gjennom nav av den grunn :) lykke til hva enn du måtte finne ut :)

snart mamma til 4 <3

For en teit kommentar da gitt:S snevert.
Men over til spørsmålet, er nok litt usikker selv på svar, men regner med det er nav ja, kanskje du kan snakke med jordmor om det?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Synes det er fantastisk at en slik tråd utfolder seg :p:p:p... masse damer som motsier seg selv ved å rakke ned på en fordi hun rakker ned på ts, slenger masse negative kommentarer fordi de ikke liker hennes negative kommentarer og kommenterer bare for å be henne svare på spørsmålet eller la være å skrive noe. Spesielt de som sier "si noe hyggelig eller hold kjeft". Haha. Tror ironidyret danser i kveld.

On topic:
Gjorde et kjapt google-søk og fant en side som heter farskap.no, masse god info der.

Lykke til! Håper du får de svarene du trenger.

Dagens!!! :-) Så fantastisk treffende! ;-)

Og enig i farskap.no (sånn for å svare på spørsmålet hennes) :-)

He he, jeg skal skaffe meg et liv? Hva med dere sinte kjerringer som gidder å reagere så voldsomt? Tydelig at dere ikke gjør stort enn å være inne på denne siden. Prøv å heller å ta vare på barna deres enn å bo inne på denne siden. Over og ut.

He he, jeg skal skaffe meg et liv? Hva med dere sinte kjerringer som gidder å reagere så voldsomt? Tydelig at dere ikke gjør stort enn å være inne på denne siden. Prøv å heller å ta vare på barna deres enn å bo inne på denne siden. Over og ut.
Hehe

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Uhm..Gjør du ikke akkurat det samme selv nå??
Rakker jeg ned på henne fordi jeg mener hun bør få seg en annen hobby, enn å sitte og slenge dritt til hun som startet denne tråden. Normalt og reagere når en ser slike ting som førstegangs skriver! ;)

Rakker jeg ned på henne fordi jeg mener hun bør få seg en annen hobby, enn å sitte og slenge dritt til hun som startet denne tråden. Normalt og reagere når en ser slike ting som førstegangs skriver! ;)
Vel, jeg synes det blir ganske ironisk at folk bruker tiden sin på å sitte oå forum og be andre bruke tiden sin på noe annet enn forum.

Du er kanskje ikke den verste her, men å være negativ mot noen som er negativ mot noen gjør ikke stemningen noe bedre. Det er ikke alltid at to minus blir pluss ;)

Back
Topp