Farskapstest

Lucyna

Februar 2014's Miss Alenemor
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Eg er usikker på hvem barnefaren er, så no har eg prøvd å spørre legen og nav men ingen som kan svare meg.. Noen som har fått dette gjennomført? Evt hva må jeg gjøre for at evt nav skal dekke testen? eller må jeg betale dette selv? noen som har vært gjennom det som vet hva kreves og slikt?

Det jeg fikk vite var at jeg måtte få hjelp av en advokat til å få til en farskapstest ;) Vet selv hvordan den delen der er

Når jeg ikke oppga navnet på far på noen papirer, så ble jeg kalt inn til nav etter fødsel hvor de ønsket navn på mulige fedre. Så sendte de brev dit ang farskapsak og det ble tatt blodprøve av barn og far.

Det er nav som tar seg av farskapssaker om ikke dette er fastsatt, eller en annen mann mener han er faren.

Lykke til og ikke bry deg om hva alle andre måtte mene om saken!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Det kan være mange ufrivillige grunner til å være i en sånn situasjon, så sånne kommentarer kan gjøre ting mye verre i en vanskelig situasjon.

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
Sign.

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Når jeg ikke oppga navnet på far på noen papirer, så ble jeg kalt inn til nav etter fødsel hvor de ønsket navn på mulige fedre. Så sendte de brev dit ang farskapsak og det ble tatt blodprøve av barn og far.

Det er nav som tar seg av farskapssaker om ikke dette er fastsatt, eller en annen mann mener han er faren.

Lykke til og ikke bry deg om hva alle andre måtte mene om saken!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Tusen takk for svar :) da vet eg hva eg ska gjøre med det :)

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Greit nok, men du trenger ikke dømme folk for det. Hvorfor gidde å kommentere hvis du ikke kan svare på spørsmålet, men heller gå til personlig angrep på en du ikke kjenner, og du vet ikke hva grunnen er. Oppfør deg som en voksen og hold munn om du ikke har noe positivt å komme med.

Last edited by a moderator:
Utrolig stygt sagt av deg! Du vet ingenting om jentas situasjon, så da bør du heller ikke uttale deg!
Hvis du ikke kan være saklig bør du ikke si noe!

Last edited by a moderator:
Huff da... Bra man har rett innstilling...

Back
Topp