Farskapserklæring

Anniegirl83

Hestejente til hjerterota :-)
Junibarna 2015
Skal vi sende unn farskapserklæring selv slik det står på baksiden av skjemaet, eller skal den være med til føden ved fødsel? Glemte å spørre jm om dette sist..

Slenger på et spm til :) Når man er gift, går det automatisk?

Skjedde etter fødsel sist- jeg var i narkose mens han skrev under, så hadde ikke så mye jeg skulle ha sagt i saken, hehe ;) Så er mest en formalitet. Har ikke fått noen papirer på det på forhånd.

Kan velge om en vil skrive under før fødsel eller etterpå :) jeg tror samboeren min kanskje skal skrive under på neste kontroll hos jm siden han skal være med da :)

Her skrev pappaen under på det etter fødsel sist..

Stemples hos jordmor nei det trengs ikke.. Samboeren min har skrevet under på NAV hver gang han ;) gjort det en stund etter fødsel.. Orker ikke stresse med det rett etterpå vi

Har aldri sett det skjemaet jeg. Tror min kjære skrev under på det med en gang på sykehuset.

Fikk beskjed på sykehuset at far måtte skrive under på farskapserklæring.

Skrev under på sykehuset etter fødsel sist. Denne gangen har vi gjort det på forhånd.. Jm fixa det..
Vi er registrerte samboere...

Skrev under på sykehuset noen timer etter fødsel. Men mulig de har endret reglene nå da, 5 år siden jeg fødte sist.

Skrev under på sykehuset noen timer etter fødsel. Men mulig de har endret reglene nå da, 5 år siden jeg fødte sist.

På mitt sykehus har vi aldri skrevet under.. Over 6 år siden jeg fødte første gang. Fikk beskjed om å få gjort det hos politiet eller NAV eller andre offentlige kontorer

Det skal stemples hos jm også må det fremligge legitimasjon. Så sender dere inn selv.
Vi har fått stemplet og vist legitimasjon, men fikk ingen beskjed om vi skulle ta det med til føden (jeg trodde det) eller hva vi skulle, ser det står bak at det skal sendes inn, men det kan gjøres før fødsel vel?

Back
Topp