Farsdagsgave

Tussi20

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Junispirene24❤️
I år blir samboer sin første farsdag, så må finne på noe til han. Tenker at det trenger ikke være allverden, men en liten ting som viser at vi setter pris på han.
Tenkte det var fint med en farsdagsgave tråd så kan flere få inspirasjon. :Heartred
 
Bruker å gi øladventskalender og skrive på et kort som gutten på 2 får tegne litt i. :) I år har jeg bestilt et armbånd og et nøkkelknippe med navnene til de to guttene våre inngravert. En morsom kopp hadde han nok satt pris på, eller et innrammet bilde til å ta med på jobb.
 
Tidligere år har han fått litt diverse; pappakrus, lakris sjokolade, bok, pyjamas. Og ett fint kort.

I år har jeg kjøpt nok en bok, og tenkte å bestille ett armbånd med navnet til barna på. Og muligens litt øl også
 
Har kjøpt inn fler av favoritt t-skjortene hans:) Med en hilsen fra lille frøken gulp:joyful:
 
Hamburgerpresse fra coolstuff og t-skjorter:) det blir samboer sin første farsdag
 
Første farsdag til mannen fikk han t-skjorte med daddy since2017 på, så har han fått pappakrus, øl og flaxlodd

Usikker på hva han skal få i år
 
Jeg endte opp med et krus det står årets pappa 2020 på, med personlig hilsen under. Også legger jeg ved noe jeg vet han liker som sjokolade, energidrikk osv. :love7
 
Back
Topp