Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Far i huset er ikke riktig far enda, men synes jo vi skal markere det litt for morro Kommer ikke til å kjøpe noe fænsi, men jeg jobber jo i barnehage og tenker å lage et kort samtidig med ungene imårra og perle noe søtt
Mannen min reiser til oslopå lørdag-søndag, han holder på med videreutdanning i personalledelse.så her blir det ingen markering i år. Spent på om babyen vår holder seg inne mens far er på farten i morgen er ikke bittelillegubben prematur lenger
Nå er jo ikke samboeren far helt enda, men har kjøpt boka "Verdens beste pappa" til han. Syns det er hyggelig å gjøre litt stas på han, også er det jo en bok det kan være både gøy og nyttig å lese før mini er her.
Shitbanditt. Jeg hadde ikke tenkt til å ordne noe siden han ikke er blitt pappa enda. Var på Nordbysenteret og handlet da han så et skilt i en butikk med forslag til farsdagsgaver. "Når er det egentlig farsdag er da?" spurte han, så uskyldig får se om jeg får sneket meg avgårde på senteret på lørdag og kjøpt noe.. men hva jeg skal kjøpe, det er et godt spørsmål..
Sambo har jo en sønn fra før, men vi har ingen barn sammen enda.. Men bestilte en kopp med tekst og en sjokoladefontene idag.. Tror ikke gaven rekker å komme innen søndag riktignok, men håper på at den er her rett over helgen.. Jr tenker ikke på slikt, så han har nok ikke noe på lur å gi faren sin
Jeg tenkte å la jentene tegne/lage kort til pappaen sin hvis de ikke har laget noe i bhg/på skolen og så kjøre dem opp til pappaen og putte i postkassen
Samboeren fikk boka "verdens beste pappa" av meg i dag, og jeg tror han snart har lest halve boka allerede. Hører han sitter å ler for seg selv, og innimellom har han høytlesning for meg Boka falt tydeligvis i smak