Farsdag

Inlovewiththedream<3

Forelsket i forumet
Noen av dere førstegangs som tenker å gjøre noe hyggelig for far i år? Hva med dere som ikke har født enda? Vi er liksom så nærme nå, at jeg tenker jeg vil gjøre noe likevel.. Hva med dere?

Jeg hadde tenkt å lage en koselig frokost med nystekte rundstykker, gi en liten gave og kjøpe inn yndlingsisen til kveldskos. Men det blir visst sykehuset i stedet, blir lagt inn i morgentidlig. Gaven får han uansett da, kjøpte en pappabok for uvitende førstegangsfedre + litt klær (siden jeg har bodd i mye av hans i det siste) :)

Jeg tenker at en liten oppmerksomhet er kjempekoselig! Jeg har kjøpt en god øl og en shampoo av alle ting. Han har sikla på en av balsamene mine i mange måneder så nå får han egen med god lukt :D

Jeg hadde tenkt å lage en koselig frokost med nystekte rundstykker, gi en liten gave og kjøpe inn yndlingsisen til kveldskos. Men det blir visst sykehuset i stedet, blir lagt inn i morgentidlig. Gaven får han uansett da, kjøpte en pappabok for uvitende førstegangsfedre + litt klær (siden jeg har bodd i mye av hans i det siste) :)
Hvem vet, kanskje han får baby på selve farsdagen :D

Her skal vi feire farsdagen med gave, kake og ribbe til middag ;) vi har kjøpt ny jaktradio til han, som sønnen vår på 6 gleder seg til å gi imorgen :) så blir nok en tur i skogen på de to på formiddagen :) mens jeg forbereder middag og ligger med beina høyt ;)

Har kjøpt en liten ting til han, han er jo pappa selv om hun ikke har kommet ennå :happy:

Farsdagsgaven her er at 3 åringen er sendt på overnatting til besteforeldre:p Vi har svært sjelden barnevakt så vi tenkte det ville være godt å få til en frikveld før det plutselig kommer en til. Kan jo bli lenge til neste gang vi kan ha helt barnefri en kveld:)

Eg tenkte å lage ei enkel marengskake i kveld siden svigermor har lagd kake for i morgen. Så skal eg lage sånn salt deig med fot, hånd og pote (voffsen) avtrykk. Det blir farsdags gaven :)

Jeg var veldig i tvil om hva jeg skulle kjøpe i år + familieselskap for 6 åringen i morgen så kake blir det uansett. Endte opp med en liten camel back drikkeflaske, god kaffe fra espresso house, og hånd og fotkrem med lovnad om litt massasje. Også lager jeg et enkelt kort med verdens beste pappa. Barna skal få male i morgen tidlig.

Ungene tegner tegninger til han, vi kjøper et kort og lar han sove lenge i morgen. Så får han kaffe og vafler på senga! Enkelt og greit!

Samme tradisjon har vi :) Frokost på senga og tegninger/kort fra barna. Også får han sove litt lengre også.

Bli kake og pakke:)

Back
Topp