Farsdag :)

Elektrisk kaffekvern eller ny verktøykasse;) Han ønsker seg begge deler, men det blir vel litt for mye å gi bare til farsdag:p

Tenker et ps4 spill til han som han har ønska seg. Hadde vært kult med noe far og barn klær :p

Har kjøpt en genser til William der det står "I love dad", en pysj med en bjørnepappa og bjørnebaby der det står "me and my dad". Skal også bestille en "verdens beste pappa"-kopp med bilde av dem :)

Kikkert :) det er noe han har ønska seg nå som vi bor i skogen omentrent :P

Grunnet forrige helg: Til helvete med farsdagen! :angry4
Kanskje jeg baker en kake til min egen far!

Skal også bestille en "verdens beste pappa"-kopp med bilde av dem :)
Men så har han nylig hatt bursdag og fått kopp fra barna med deres bilde på og "Verdens beste pappa"-ish tekst på. Det er uansett Jeg som må ordne med gave og kake og jeg har rett og slett ikke humøret til å premiere ham på noen måte fortiden. Han skal være fornøyd med at jeg tar meg av barna hans og hjemmet hans store deler av dagen: Morgenstell, skolesekker, bleieskift, mating, lekser, husarbeid.

Nå har eg bestilt kopp der det står "verdens kuleste pappa" og 3bilder av gullet og 1 bilde av begge på føden, så har eg også bestilt deksel til mobilen med bilde av oss 3 fra Dåpen! :-)
Så får jeg skrive eg kort!

Nå har eg bestilt kopp der det står "verdens kuleste pappa" og 3bilder av gullet og 1 bilde av begge på føden, så har eg også bestilt deksel til mobilen med bilde av oss 3 fra Dåpen! :-)
Så får jeg skrive eg kort!

Mobildeksel var lurt :)

Alltid farsdag den andre søndagen i november :) og morsdag den andre søndagen i februar :)

Back
Topp