Farsdag

Prestekragen92

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
*Aprilbaby 2018*
For mange kommende pappaer KAN jo dette året bli første farsdag :D Har selv termin 5. November, så aner jo ikke om babisen er kommet ut til da eller ikke :p men tenker at jeg skal ordne en liten ting uansett :) er han ikke kommet ut til da så er det uansett ikke lenge til han må trå inn i den rollen;)

Flere som ordner i tilfelle, eller gir en liten ting uansett? :) og er det noen som har noen gode ideer å dele til hva det kan være?:joyful:

Her får han sove lenge, frokost på senga og barna tegner til han:). Hender at vi baker noe også hvis vi har tid til det:). I år har jeg store planer om å føde på farsdagen, synes 8. November er en fin bursdagsdato:).

Her får han sove lenge, frokost på senga og barna tegner til han:). Hender at vi baker noe også hvis vi har tid til det:). I år har jeg store planer om å føde på farsdagen, synes 8. November er en fin bursdagsdato:).

Ja, det aller beste hadde jo vært å føde på farsdagen;) men jeg håper egentlig at han kommer lenge før det :joyful: vil ikke gå over tida:rolleyes: og kommende mormor har bursdag 8. November, og ble faktisk født på farsdag :)

Tenker å ordne en liten gave som kan benyttes i permisjonstiden (han er hjemme i fellesperioden) :-) han er bonuspappa også, så tenkte 6åringen skulle få lage noe til både sin pappa og bonuspappaen :-)

Vi har en toåring fra før, så gir nok et eller annet, men aner ikke hva enda. Må tenke på det en stund. Vil ikke føde på farsdagen :p for da er jeg på overtid.

Alltid farsdagsgave her.:) nå er han jo pappa fra før, men det ville jeg nok ordnet uansett. Her blir det nye devold og Helly Hanssen ulltrøyer til vinteren. Det liker han godt.:) i tillegg ble han litt misunnelig på lillebror som har fått så mye deilige ull/bambus klær. Hehe

Jeg har litt lyst til å gi noe spesielt siden det er første farsdagen:joyful: slik at det blir noe man forbinder med den dagen og rollen, og ikke bare noe han trenger/ønsker seg :):p

Vi har ikke tradisjon for gaver på far-/morsdagen, men vi har tradisjon for at den dagen får far sove litt lenge, også varter jeg og barna opp med frokost på sengen og koselige kort/tegninger som barna lager :) Også har vi en familiedag.
Synes det er hyggeligere enn gaver, de får vi nok av til jul :P

Vi har ikke tradisjon for gaver på far-/morsdagen, men vi har tradisjon for at den dagen får far sove litt lenge, også varter jeg og barna opp med frokost på sengen og koselige kort/tegninger som barna lager :) Også har vi en familiedag.
Så koselig <3

Kjøper som regel ikke noe evt bare en liten ting. Men det som er fast tradisjon er frokost på senga og gjerne noe bakst/kake eller noe sånt i løpet av dagen. Tegninger fra ungene er et must!

Her blir det første farsdag. Termin 6 nov så hadde vært stas om han kom før farsdagen:)

Sånn gjer vi det og :-D

Back
Topp