Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ikke noe spesielt, lager en kjempefrokost og så skal vi feire dagen litt hver for oss. Jeg skal til mamma så hun slipper å sitte alene på farsdagen bare en måned etter att min far døde. Og min man skal i selskap til sin onkel som kansje feirer siste bursdagen.. Så ikke noen happyday akkurat..
Vi har ikke sånn veldig tradisjon for gaver på denne dagen, men barna står opp, lager tegninger og kort og lager frokost på senga. I år hadde far ønsket seg sild( midt i blinken for gravidnesen ) Og det fikk han! Kanskje vi baker senere, eller mest sannsynlig baker han vel selv. Ha ha
Jeg og gutten vår på 3 har kjøpt en liten gave (sjokolade og en buff), gutten vår har tegnet en tegning til pappa også skal jeg lage god middag der også mine foreldre kommer også farsdagskake fra Meny da
Laga frokost, og så fikk han et kort fra junior som han hadde laga i barnehagen, og kort fra meg og gaven hans ble å dra ut å spise middag. Laga en pavlova også så vi kosa oss skikkelig'