Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Dollface
mat, klær, bolig, utstyr - alt som et barn trenger, og som man vanligvis ville vært to om å betale for.
ORIGINAL: lisemo
Hva gjøres når barnet trenger nye vinterklær, som dresser og vinterstøvler? Er det meninga at far skal være med på det da, når han har ungen fra torsdag til mandag annenhver uke,og betaler bidrag? Og åssen gjøres det med klær hos far, hva er vanlig der?
ORIGINAL: Dollface
mat, klær, bolig, utstyr - alt som et barn trenger, og som man vanligvis ville vært to om å betale for.
ORIGINAL: forvirretmor
Som advokaten min sa da faren mente jeg skulle dekke alt av utgifter med bidraget "Dette er noe du betaler Hege for at hun tar seg av sønnen din døgnet rundt,hvordan hun bruker det har ikke du noe med." Bare for å nevne det så har vi aldri delt på noe utgifter,men faren synes bidrag er noe stort tull.Han mener faktisk at siden jeg får bidrag så skal jeg kjøre sønnen til og fra,var i den sammenheng det kom opp.
ORIGINAL: lisemoDet er klart at mine prioriteringer burde være BHG ,men faren har ikke noe med det[8D] og faren betaler ingen ting uten om.
Som advokaten min sa da faren mente jeg skulle dekke alt av utgifter med bidraget "Dette er noe du betaler Hege for at hun tar seg av sønnen din døgnet rundt,hvordan hun bruker det har ikke du noe med." Bare for å nevne det så har vi aldri delt på noe utgifter,men faren synes bidrag er noe stort tull.Han mener faktisk at siden jeg får bidrag så skal jeg kjøre sønnen til og fra,var i den sammenheng det kom opp.
Vil det si at advokaten mente du kunne bruke det på den veska du gjerne ville ha, istedenfor å kjøpe klær/betale barnehagen til ungen? Bare som et eksempel. Åssen gjør dere det da, med tanke på feks vinterklær og barnehage-regninga?
Vil det si at advokaten mente du kunne bruke det på den veska du gjerne ville ha, istedenfor å kjøpe klær/betale barnehagen til ungen? Bare som et eksempel. Åssen gjør dere det da, med tanke på feks vinterklær og barnehage-regninga?
Så hvis jeg forstår riktig, så skal dette også dekke dyre klær, som dresser og vinterstøvler? Hva med klær hos pappa, skal de sendes med annenhver helg, eller er det forventa at han skal ha "alt" sjøl?