Farris?

*what*life*can*bring*

Forelsket i forumet
Dumt spørsmål kanskje. Men funnet ut at farris er veldig lett å drikke (i disse kvalmebølgene), men er kanskje ikke så bra når d er så mye salt? :o

*sniker*

Bon Aqua og Olden inneholder mindre salt. Eneste jeg overlevde på i svangerskapet :p:p Det, salt kjeks og knekkebrød med peanøttsmør :p

Det er bare bra å drikke farris når man er kvalm og får i seg lite mat og drikke, siden da får du i deg væske og salter, det er også lurt å blande i litt eplejuice/eplemost så får du også litt sukker:)

*sniker*

Bon Aqua og Olden inneholder mindre salt. Eneste jeg overlevde på i svangerskapet :p:p Det, salt kjeks og knekkebrød med peanøttsmør :p

Haha, ja leste at bonaqua skulle være bedre. Men syntes ikke d var noe godt, for lite kullsyre. Bris går men ekte Farris er best jha :p. Men må være kald og helt full av kullsyre :p

Det er bare bra å drikke farris når man er kvalm og får i seg lite mat og drikke, siden da får du i deg væske og salter, det er også lurt å blande i litt eplejuice/eplemost så får du også litt sukker:)

Ja d er sant :) kom jo ikke på at jeg spiser jo ikke "normalt" nå så da blir d ikke noe mye salt fra andre ting :). Takk for svar:)

Tror du skal drikke mye farris for at det skal bli usunt uansett ja :) Kos deg med det! :D

Back
Topp