MammaMia98
Forumet er livet
Jeg mister alle gavene mine når jeg godkjenner dem. De havner ikke i gaveesken i menyen. Hva skjer a? [:o]
Noen tips?
Noen tips?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Meya*
Jeg synes det går så SYKT tregt å levle nå. Jeg er vel level 28 eller noe... Irriterer meg at man ikke kan starte fra nytt igjen [8D]
ORIGINAL: tuppamaara
Jeg synes det går så SYKT tregt å levle nå. Jeg er vel level 28 eller noe... Irriterer meg at man ikke kan starte fra nytt igjen [8D]
Jeg er level 52 nå, og tenker ikke lenger på level. Går kun etter mastery.
Jeg er level 52 nå, og tenker ikke lenger på level. Går kun etter mastery.
Mastery, er det når du får sånne "stjerner" under hver type grønnsak etc som du sår?

ORIGINAL: Thilde79
ORIGINAL: MyAngelHar plass til gaver men de forsvinner for det.
Har du mange gaver innpå der fra før da? Kan rett å slett være at det er fullt![:)]
ORIGINAL: tuppamaaraOki leser ikke på forumet men får vel begynne med det siden det er litt problemer der.
ORIGINAL: Thilde79
ORIGINAL: MyAngelHar plass til gaver men de forsvinner for det.
Har du mange gaver innpå der fra før da? Kan rett å slett være at det er fullt![:)]
De forsvinner til meg også.
Er et problem som zynga nå jobber med å fikse. Du kan lese om det på forumet til FarmVille.
ORIGINAL: Ihne
Jepp. Og når du har fått alle tre stjernene får du et skilt med bilde av det du har mestret som du kan plassere på gården din.
Her er mine skilt:
Har du ikke flere skilt[8D][;)]
Lagt deg til som venn nå[:D]