Farmville

MammaMia98

Forumet er livet
Jeg mister alle gavene mine når jeg godkjenner dem. De havner ikke i gaveesken i menyen. Hva skjer a? [:o]

Noen tips?

Litt bugs fra Zynga... (altså FarmVille) Hender seg det skjer her også. Ikke mye å gjøre, man må bare prøve innimellom og se om de har rettet opp feilen.

Jeg synes det går så SYKT tregt å levle nå. Jeg er vel level 28 eller noe... Irriterer meg at man ikke kan starte fra nytt igjen [8D]

Fullt i gave esken???

ORIGINAL: *Meya*

Jeg synes det går så SYKT tregt å levle nå. Jeg er vel level 28 eller noe... Irriterer meg at man ikke kan starte fra nytt igjen [8D]

Jeg er level 52 nå, og tenker ikke lenger på level. Går kun etter mastery.

Har du mange gaver innpå der fra før da? Kan rett å slett være at det er fullt![:)]

ORIGINAL: tuppamaara

Mastery, er det når du får sånne "stjerner" under hver type grønnsak etc som du sår?

Mastery, er det når du får sånne "stjerner" under hver type grønnsak etc som du sår?

Jepp. Og når du har fått alle tre stjernene får du et skilt med bilde av det du har mestret som du kan plassere på gården din.

Her er mine skilt:

ORIGINAL: MyAngel

Har du mange gaver innpå der fra før da? Kan rett å slett være at det er fullt![:)]
Har plass til gaver men de forsvinner for det.

ORIGINAL: Thilde79

De forsvinner til meg også.

Er et problem som zynga nå jobber med å fikse. Du kan lese om det på forumet til FarmVille.

ORIGINAL: Thilde79

De forsvinner til meg også.

Er et problem som zynga nå jobber med å fikse. Du kan lese om det på forumet til FarmVille.
Oki leser ikke på forumet men får vel begynne med det siden det er litt problemer der.

ORIGINAL: Ihne

Jepp. Og når du har fått alle tre stjernene får du et skilt med bilde av det du har mestret som du kan plassere på gården din.

Her er mine skilt:

Har du ikke flere skilt[8D][;)]

Lagt deg til som venn nå[:D]

Hehe... jobber med saken! Får ett skilt til i morgen, solsikke. Da blir vel neste prosjekt vanlig gresskar. (har super-gresskar fra før)

ORIGINAL: ~mamma_sin_engel~

Trenger flere naboer jeg[:D]

PM mottas med takk[:D]

samme her

Takk for svar. Har tom gaveeske så da ligger vel feilen i Farmvill [:)]

Jeg trenger også naboer

Er bare å sende meg en pm[:D]

har ikke peiling, men har opplevd at det står "aksepter gave fra ola normann" to ganger liskom, men da får jeg bare 1gave

jeg tar gjerne imot flere venner på farmville.. send PM

Hvordan level er dere på da jenter??

- jeg er selv på level 29, å stiger gradvis oppover

Du aksepterer de to ganger da? For om du raser gjennom får du de ikke i boksen din.

Briefe litt jeg også da [8D] Lvl 54 og trur jeg til nå har 18 masteryer [8D]

Back
Topp