Farmen 2014

Ja, pleier å se farmen :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg så bare første sesong. Har derfor ingen planer om å se denne gangen heller:)

Sant det.
Gøyeste året var når de var på Bøensætre i Aremark;)
Jeg må innrømme jeg ikke husker stort fra noen av sesongene. Så har tydeligvis ikke gitt meg de store inntrykkene :p

Skal ikke se på

Så i går og kommer sikkert til å se når det passer :-) i morra begynner sendingen litt seint for er jo alltid stuptrøtt om kvelden.... Men om den bare varer en halvtime holder jeg kanskje ut....

Jeg må innrømme jeg ikke husker stort fra noen av sesongene. Så har tydeligvis ikke gitt meg de store inntrykkene :p
Hehe, nei. I grunnen ikke her heller, men det året var litt spesielt for kjente flere som var med. Ikke deltakerne, men gårdsgutten som kom med brev har jeg hatt biologi sammen med for eks. Og var et par venniner av mamma på markedet. Da blir det litt ekstra gøy å følge med;):P

Hehe, nei. I grunnen ikke her heller, men det året var litt spesielt for kjente flere som var med. Ikke deltakerne, men gårdsgutten som kom med brev har jeg hatt biologi sammen med for eks. Og var et par venniner av mamma på markedet. Da blir det litt ekstra gøy å følge med;):P
Det skjønner jeg :) blir litt mer interessant da ja.

Ser du på?
Eller skal du følge med?
Av alle realityserier så er det en jeg nå følge med på :D

Jeg ser farmen. Mannen min også. Han er ikke fra Norge og sluker alt av det Gaute forteller hver onsdag hehe. Jeg, for min del, er like spent hvert år på hvem jeg liker/ikke liker hehe

Har ikke sett på de siste årene, men i år har jeg sett på :) Må jo få med meg Frank fra Jæren, hehe!
Endelig noen som gidder å lage litt liv og røre :p
Og folk biter jo på som bare det, hahhaha!

Ja, :D syns da e et kjekt program eg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ser på innimellom men glemmer av og til

Back
Topp