Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg må innrømme jeg ikke husker stort fra noen av sesongene. Så har tydeligvis ikke gitt meg de store inntrykkeneSant det.
Gøyeste året var når de var på Bøensætre i Aremark![]()
Hehe, nei. I grunnen ikke her heller, men det året var litt spesielt for kjente flere som var med. Ikke deltakerne, men gårdsgutten som kom med brev har jeg hatt biologi sammen med for eks. Og var et par venniner av mamma på markedet. Da blir det litt ekstra gøy å følge medJeg må innrømme jeg ikke husker stort fra noen av sesongene. Så har tydeligvis ikke gitt meg de store inntrykkene![]()
Det skjønner jegHehe, nei. I grunnen ikke her heller, men det året var litt spesielt for kjente flere som var med. Ikke deltakerne, men gårdsgutten som kom med brev har jeg hatt biologi sammen med for eks. Og var et par venniner av mamma på markedet. Da blir det litt ekstra gøy å følge med![]()
Det skjønner jegblir litt mer interessant da ja.
Kommer til å følge med litt, svigerinna mi er statist og skal synge så hadde vært morsomt å se det![]()
Hm, har aldri sett farmen, men går det flere ganger i uka? Best å få med seg alle episodene når jeg først skal begynne å se det![]()
Ser du på?
Eller skal du følge med?
Av alle realityserier så er det en jeg nå følge med på![]()