Farging av hår

Er vel 3 år siden jeg farget håret mitt sist.
Kan jo være hun syntes håret ditt så farget ut? :)

Striper med lyse striper, ellers ser det så fort fett ut. Så liker eg ikke min hårfarge heller.

Sent from my iPhone using BV Forum

Farger ikke håret mitt. Er lyyyysblond og elsker håret mitt.
Klipper det hos frisøren en gang i året

Ikke gjort noe på lenge, så nå har jeg min naturlige hårfarge :)

Jeg stripet det nå for et par uker siden. Før det er det nok en 5 år siden det ble farget sist. Farget det ofte tidligere, men gikk litt lei. Blir nok til å fortsette med striper, det er kjedelig kommunegrått til vanlig.

Har ikke farget på kanskje 2 år, har fått mørkere hår med årene så nå er det mørkebrunt og mye sunnere enn det har vært på mange år :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har egentlig mørkeblondt hår som blir ganske lyst på sommeren. Farger håret mitt, da jeg elsker å ha håret i en brunlig farge. Har lysebrunt nå, og trives bedre med det enn med mørkeblond ettersom jeg også holder meg gylden og brun i huden året rundt. Føler meg freshere av en eller annen grunn :) Kommer nok aldri til å få tilbake min naturlige farge :P

Jeg farger ikke håret mitt men mange blir overrasket av det ;) mange er 100% sikker på at jeg striper det pga naturlige striper og sola bleker håret en god del så endrer nesten farge hele året, da hvert rød-blond til rød-brun :p

farger meget mye.. blir så fort lei fargen.. - hjemmefarging bruker jeg, men synes ikke håret bli så ødelagt..som mange føler..
prøver nå så godt jeg kan å spare ut normalfargen over hele håret.. (få litt jevn faege igjen) har fått ca 5cm ettervekst å synes det er såå vanskelig å ikke farge :( (synes ikke så godt da heldigvis )

Jeg har brukt å farge håret. Nå har jeg min naturlige farge. For første gang på 17år.

Har aldri farget håret. Frisøren min elsker å jobbe med håret mitt pga det, det har visst en helt annen konsistens enn farget hår.

Mitt hår er min naturlige farge :)

Har aldri farget håret. Frisøren min elsker å jobbe med håret mitt pga det, det har visst en helt annen konsistens enn farget hår.
Rart, for mitt hår trudde flere at var farget. Men har ikke farget det på 5 år+. Men det endrer mye farge ila sommeren. Så hvorfor kjente di ikke bare på håret da at det ikke var farget? Vurderer faktisk å farge det, for søster har likt hår, og det blir så glatt og glansfult når ho farger det. Mitt er så blast. :/

Back
Topp