Farging av hår

Akkurat nå har jeg frisørfarge i tuppene, farget i august.

Men før det hadde jeg hatt min naturlige hårfarge de siste fem årene med unntak av en hjemmefarge et par ganger.

Men nå begynner grå hår og komme for tydelig frem så nå må jeg til pers igjen snart :-P

Jeg hadde en periode på ca 3 år der jeg farget håret noen ganger. Gikk lei av etterveksten som kom ganske fort, og samboeren synes at min naturlige hårfarge er den fineste, så da han kom inn i bildet så sluttet jeg med hårfarging. :)

Farger ja! Hadde min egen farge en gang for 7-18 år siden i et "naturlig-innfall". Fikk ikke det innfallet igjen!
Kjenner ingen kvinner med naturlig farge som er under 70 år.
Men smaken er som baken - delt :)

Jeg farger, bleker, striper og ja you name it :p
Men så jobber jeg som frisør også da ;)
På mine 10 år i faget er det ikke ofte jeg har vært borti "jomfru hår" på ungdom/voksne. Det har hendt, men er uvanlig. Så ja de fleste farger håret sitt...eller veldig mange gjør det i hvertfall ;)

Er det virkelig så uvanlig å ikke farge eller stripe håret sitt? :p Jeg kjenner flere som ikke gjør det! Og har selv stripet håret før! Men det er maange år siden nå!

Farger innimellom, de få gangene jeg er hos frisøren, men har stort sett min vanlige farge :-) litt kjedelig, men helt ok brunfarge

Er det SÅ uvanleg å ikkje farge håret? Eg gjer det ikkje.. Har ikkje gjort det sidan eg farga det i "ville" fargar i studenttida for 10-15 år sidan... Var lys blond i min ungdom, har blitt litt mørkare etter ungane blei fødd. Har ikkje sett noko grått enno.

Jeg har hatt naturlig i mange år men farge det for noen dager siden :)

Back
Topp