Fargevalg...

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Jeg hadde igrunn bestemt meg for grå emmaljunga søskenvogn, og tenkte å bestille nå snart. :-)
Så viser jeg storesøster, for å høre om hun er enig. Vil gjerne inkludere henne.

Da ser jeg brått at en ny farge har kommet; Black Leatherette....
I tillegg syntes storesøster at denne, Black Leatherette, og navy, er finere enn grå. :oops:

Ville dere latt storesøster være med å bestemme?
Og ville dere betalt 1000 kr mer for Black Leatherette?

Jeg syntes jo egentlig grå var fin, med tanke på sommer osv. Passer både gutt og jente.
Navy var ikke den jeg falt pladask for i butikken...

Er det noen som har kjennskap til Leatherette på vogn?
Blir det varmt og klamt?
Vanskelig å holde rent? :rolleyes:

Om jeg bestiller grå vogn nå vil det liksom bli feil overfor storesøster.
Noen som har navy?
Er det en farge man blir lei? Må jo liksom passe med lyseblå babytepper osv... Og minste nå har brun vognpose, og gjerne noe rosa og lilla tepper. Vet ikke om navy passer til det?
Grå er jo mye enklere sånn sett... :confused:

Oi, ingen aning!! Hva likte storesøster best da?
Hun likte begge to... Hi hi!
Black Leatherette kostet 1000 kr mer da... Ser nok mer fancy ut, men jeg vet ikke om det blir klamt om sommeren...
Med navy lurer jeg passer både med babyblått og rosa.... Hmm...

Hun likte begge to... Hi hi!
Black Leatherette kostet 1000 kr mer da... Ser nok mer fancy ut, men jeg vet ikke om det blir klamt om sommeren...
Med navy lurer jeg passer både med babyblått og rosa.... Hmm...
Da hadde jeg nok gått for navy jeg.. Tenker også skinn og varm sommer!! Og det er jo ikke vogna folk ser på, det er jo den lille vakre skapningen som ligger oppi ;-) Tror det passer :-)

Jeg personlig syntes de skinn vognene er forferdelige! :P Så jeg ville valgt navy hvis jeg skulle valgt mellom de.

Da hadde jeg nok gått for navy jeg.. Tenker også skinn og varm sommer!! Og det er jo ikke vogna folk ser på, det er jo den lille vakre skapningen som ligger oppi ;-) Tror det passer :)
Det er jo helt sant! :-)
Jeg er bare så opphengt i at det må passe både gutt og jente.
Og synes egentlig svart blir litt hardt mot duse babyfarger...
Men har egentlig ikke tenkt at navy er en vognfarge jeg vil ha.

Uansett, storesøsters ønske og baby er viktigst! :-)
Mellomste, som også skal sitte i vognen, er for liten til å mene noe. Hi hi! :p

Jeg personlig syntes de skinn vognene er forferdelige! :p Så jeg ville valgt navy hvis jeg skulle valgt mellom de.
Blir de veldig klamme og stygge?
Det er det jeg tenker litt på. At det må bli veldig varmt oppi der...?
Aldri hatt det før, men storesøster står altså mellom disse. :p

Kanskje jeg bare må venne meg til navy.
Det er kanskje en farge som går til det meste, akkurat som grå? :-)

Blir de veldig klamme og stygge?
Det er det jeg tenker litt på. At det må bli veldig varmt oppi der...?
Aldri hatt det før, men storesøster står altså mellom disse. :p

Kanskje jeg bare må venne meg til navy.
Det er kanskje en farge som går til det meste, akkurat som grå? :)
Jeg vet ikke, syntes bare utseende er så spesielt :P Særlig på sportsdelen.. Ser også for meg at skinnet blir stygt etter en stund.. Men det vet jeg ikke noe om.

Navy går vel til det meste ja :) Men er veldig klassisk, så kanskje litt kjedelig i forhold til leatherette :P

Jeg vet ikke, syntes bare utseende er så spesielt :p Særlig på sportsdelen.. Ser også for meg at skinnet blir stygt etter en stund.. Men det vet jeg ikke noe om.

Navy går vel til det meste ja :) Men er veldig klassisk, så kanskje litt kjedelig i forhold til leatherette :p

Grå er jo like kjedelig da... Hi hi! :-)
Men grå er litt lysere til sommeren, enn mørk navy liksom.. :-)
Kan se for meg at leatherette kan se spesielt ut på sportsdelen ja.... :p
Nei, står nok mellom navy og grå da... :-)

Grå er jo like kjedelig da... Hi hi! :)
Men grå er litt lysere til sommeren, enn mørk navy liksom.. :)
Kan se for meg at leatherette kan se spesielt ut på sportsdelen ja.... :p
Nei, står nok mellom navy og grå da... :)
Hehe ja kanskje :P Mannen likte den som het "dakar" eller noe sånt.. Men ble Stokke vogn her til slutt :)

Hehe ja kanskje :p Mannen likte den som het "dakar" eller noe sånt.. Men ble Stokke vogn her til slutt :)
Dakar? Ikke kaki? Sjekke ut.
Hvilken farge er det på Stokke?
Må være deilig å ha bestemt seg! :)

Ble denne på stokke :) Mannen fikk bestemme her.. :)
stokke-crusi-cuco-marron.jpg

Jeg har akkurat bestilt meg emmaljunga navy. Jeg liker godt fargen og den er så mørk at den ser svart ut, men ikke så "hard" i fargen som svart. Siden den er så mørk tenker jeg at den passer både gutt og jente:-) og det passer med mange farger på pledd etc. jeg ble advart mot å velge skinn(vurderte nemlig den i grått skinn) for den har lett for å bli skrapt opp og få stygge merker... lykke til med valget, det er mye å ta hensyn til; -)

Jeg har akkurat bestilt meg emmaljunga navy. Jeg liker godt fargen og den er så mørk at den ser svart ut, men ikke så "hard" i fargen som svart. Siden den er så mørk tenker jeg at den passer både gutt og jente:) og det passer med mange farger på pledd etc. jeg ble advart mot å velge skinn(vurderte nemlig den i grått skinn) for den har lett for å bli skrapt opp og få stygge merker... lykke til med valget, det er mye å ta hensyn til; -)
Takk for svar!

Ja, husker at den så nesten svart ut i butikken. :-)
Det blir ikke kræsj med andre blånyanser? Må jo ha lyseblått babyteppe. Hi hi! :-)
Venter du gutt eller jente?

Har ikke tenkt på at skinn kan bli skrapet opp osv.
Men nå hadde jeg jo egentlig ikke tenkt på skinn før vi så den fargen istad heller, så har ikke tenkt så mye på fordeler og ulemper med det. Men det er jo fint å vite! :-)

Kan se ut til at jeg havner på navy jeg også, siden eldste synes det.
Og tror nok jeg blir fornøyd uansett, det er jo bare en farge. :-)

Jeg venter gutt vi testet en mørke blå vognpose oppi og det ble ihvertfall veldig fint. Jeg har alltid vært glad i fargen blå og syns ikke det gjør noe å kombinere ulike nyanser. Blir ofte til at en får ulike nyanser på klærne hvis en har jeans og blå genser til. Jeg er ingen moteekspert, men det reagerer ikke jeg på
Du kan jo gå innom en butikk og ta med deg noe lyseblått bare for å teste oppi vogna.

Jeg venter gutt vi testet en mørke blå vognpose oppi og det ble ihvertfall veldig fint. Jeg har alltid vært glad i fargen blå og syns ikke det gjør noe å kombinere ulike nyanser. Blir ofte til at en får ulike nyanser på klærne hvis en har jeans og blå genser til. Jeg er ingen moteekspert, men det reagerer ikke jeg på
Du kan jo gå innom en butikk og ta med deg noe lyseblått bare for å teste oppi vogna.
Ingen moteekspert jeg heller! :-)
Ja, er nok lurt å prøve med litt farger oppi. :-)

Min er grå, jeg synes den er utrolig fin :) den er lun og god om vinteren og suger ikke til seg varme på sommeren. Den går samtidig godt med alle farger. Personlig er jeg ikke kjempefan av leatherette vognene. ImageUploadedByBV Forum1421924677.808301.jpg

Back
Topp