Fargetips?

drun

Elsker forumet
Jeg skal jo maaale kjøkken, loftgang, gjesterom, master bedroom og barnerom! Noen som har forslag til farger? IKKE kaffe latte, for det er det i hele førsteetasjen her og jeg er drit lei den fargen[8D] gjerne med bilder[:)]

liker den fargen som er på kjøkkene der eg på dei hyllene.. trur det heiter kirsebær eller tik noe sånnt..

Skal ikke male selve kjøkkenet shø (det er et ganske nytt hvitt ikeakjøkken), bare veggene[:D] men fint kjøkken!

Har tenkt å male grått på kjøkkenet, siden vi har stålfarga kjøleskap. Også har vi grått på en vegg på soverommet her, som jeg malte når jeg var gravid. Veldig fornøyd med det[:)] på gutterommet har jeg lyst til å male helt lyyys gråblå med en brun vegg...men å finne akkurat de rette fargene da...hadde funnet meg gardinstoff på panduro som jeg skulle ta utgangspunkt i, trodde jeg...men det var med filledukker og ikke monster, som jeg ville ha[&o]

Skandinavisk lys [:)]

En varm hvitfarge..

Sånn ser den ut hjemme hos meg[:)] Er veldig fornøyd! Også har vi eggehvit på listene.. Går kjempe bra sammen[:)]

Ellers er jeg veldig glad i grått for tiden [:)] Kjempe fint med helt lys grå vegger :)

ORIGINAL: *bixit*

En varm hvitfarge..

Sånn ser den ut hjemme hos meg[:)] Er veldig fornøyd! Også har vi eggehvit på listene.. Går kjempe bra sammen[:)]

Å, det e så fint te dåkker! Koss klare du å ha det så fint? [:)] Å ikke minst ryddig!
Så fint det vart når dåkker hadd flytta om!

Den var kjempefin *Bixit*!!! Skal notere meg den! Er egghvit jeg syns er finest på lister og, har malt med den her vi bor nå[;)] Liker ikke farger som blir for gule, og ikke liker jeg de som blir for sterile. Vanskelig? Ja[:D]

Hvordan gikk det med det huset dere bydde på *Bixit?*

OG DEN SPEILHYLLA!!! Den var sinnssykt fin!!! Laget selv eller kjøpt hvor???

ORIGINAL: *LilleVinkel*

En varm hvitfarge..

Å, det e så fint te dåkker! Koss klare du å ha det så fint? [:)] Å ikke minst ryddig!
Så fint det vart når dåkker hadd flytta om!

Høhø, e et gammelt bilde [8D] Før vi flytta det dit vi har det nå. Må ha det sånn pga lekegrinda ei stund :) Men gleder meg til å flytte det tilbake, godt med variasjon[:D]

Ang ryddig, så ja, ehm.. det e et gammelt bilde[8D] Hadde visst tid og inspirasjon, var før Julie kom til verden[8D]

ORIGINAL: drun

Jeg ville å ha sånn, men sambo nekta. Ikea er butikken [;)]

Den var kjempefin *Bixit*!!! Skal notere meg den! Er egghvit jeg syns er finest på lister og, har malt med den her vi bor nå[;)] Liker ikke farger som blir for gule, og ikke liker jeg de som blir for sterile. Vanskelig? Ja[:D]

Hvordan gikk det med det huset dere bydde på *Bixit?*

Er vanskelig ja, satt mye på interiørforumet her inne når vi flytta. Så fikk mye tips til farger og slikt der [:)]

Tror du forveksler meg med noen andre, for vi har ikke bydd på hus.. hehe.. Kjøpte oss leilighet i 2008, blir vel å bo her til vi skal ta over huset til svigers[;)]

ORIGINAL: *LilleVinkel*

Jeg ville å ha sånn, men sambo nekta. Ikea er butikken [;)]

IKEA <3

Kjempe fint, er vel den tingen jeg er mest fornøyd med og får mest skryt for i leiligheta [:)]

Hehe, ja da har jeg nok forveksla deg med noen andre ja[8D]
Interiørforum??? Å æ dit[:D]

Jeg sier bare; lykke til! [:)]

Har valgt så mye farger, belegg og annet i det siste at jeg er helt tom i hodet (tommere?) [8D]

ORIGINAL: LaMona

Jeg sier bare; lykke til! [:)]

Har valgt så mye farger, belegg og annet i det siste at jeg er helt tom i hodet (tommere?) [8D]

Hehe...takk[:D] tror det blir ganske mye grått altså! Fant mye fint på interiørforumet[8D]

En varm hvitfarge..

åhh for en fin heim du har[:D][:D] slik sku eg ønska eg hadde det ja[8D]

Back
Topp