Prikk11 Gift med forumet 6 Sep 2010 #21 åhh for en fin heim du har[:D][:D] slik sku eg ønska eg hadde det ja[8D] Takk! [:D] Er ikke så vanskelig, jeg har jo fått det til [8D] Bare litt maling, blomster og levende lys så kommer man langt :D
åhh for en fin heim du har[:D][:D] slik sku eg ønska eg hadde det ja[8D] Takk! [:D] Er ikke så vanskelig, jeg har jo fått det til [8D] Bare litt maling, blomster og levende lys så kommer man langt :D
LaMona Forumet er livet 6 Sep 2010 #22 *bixit*! Nå fikk jeg skikkelig lyst til å dra i besøk til deg [8D] Kan virkelig se for meg en koselig skravlekveld i den sofakroken der [;)]
*bixit*! Nå fikk jeg skikkelig lyst til å dra i besøk til deg [8D] Kan virkelig se for meg en koselig skravlekveld i den sofakroken der [;)]
Prikk11 Gift med forumet 6 Sep 2010 #23 ORIGINAL: LaMona *bixit*! Nå fikk jeg skikkelig lyst til å dra i besøk til deg [8D] Kan virkelig se for meg en koselig skravlekveld i den sofakroken der [;)] Ja, kom!! [:D] Nå fikk jeg lyst til å gjøre om her inne, og rydde og pynte litt til du kommer [;)]
ORIGINAL: LaMona *bixit*! Nå fikk jeg skikkelig lyst til å dra i besøk til deg [8D] Kan virkelig se for meg en koselig skravlekveld i den sofakroken der [;)] Ja, kom!! [:D] Nå fikk jeg lyst til å gjøre om her inne, og rydde og pynte litt til du kommer [;)]