Farger

Desembermamma<3

Endeligerdetmintur<3
Hvilke farger tenker dere å ha til hvilket kjønn?
Jeg selv er veldig glad i blå, så blir det gutt så blir det blå det går i... Men veldig usikker på jente... Er ikke så veldig glad i rosa, så tenker det blir en del gult, hvitt, beige/brunt og lilla kanskje... Evt rødt :-)

Blir d jenta blir klær etter storesøster å der er det mye rødt, lilla, gult, hvitt osv.
Gutt blir det vel eindel grønt, blått, grått, hvitt, gult, rødt :-)

Når det gjelder klær tenker jeg at begge kjønn kan ha mange forskjellige farger! :) Litt dyrere plagg, som vinterdresser o.l. kan det jo være en fordel å kjøpe i kjønnsnøytrale farger som kan gå i arv til det motsatte kjønn :p På barnerom synes jeg det er fint med blått og grønt til gutt og rosa, gult og lysegrønt til jente.

Blir det en jente så arver vi mye fra familien. Min svigerinne er VELDIG glad i rosa og lilla.
Jeg liker både grått og beige til begge kjønn, gjerne med litt rosa eller blått i tillegg.

Jeg er ganske tradisjonell det gitt :-)

Om det blir en jente blir det mye rosa og lilla. Gutt - blir det nok mye blått, grått og grønt.
Begge blir nok i blandet hvitt og beige:-)

Åh, som jeg gleder meg til shopping:-)

Når det gjelder klær tenker jeg at begge kjønn kan ha mange forskjellige farger! :) Litt dyrere plagg, som vinterdresser o.l. kan det jo være en fordel å kjøpe i kjønnsnøytrale farger som kan gå i arv til det motsatte kjønn :p På barnerom synes jeg det er fint med blått og grønt til gutt og rosa, gult og lysegrønt til jente.
Det finnes en del av de som kjøper kjønnet til eldste og likevel arver neste som kanskje er motsatt kjønn... Det fungere hvis første er gutt og andre jente... Men gutter i rosa er ikke så kult når de er i bhg alder.... Mest for deres egen del... De ser jo hva alle andre har... :-)
Men det finnes masse fint som passer begge kjønn ja :-)

Blir det en jente så arver vi mye fra familien. Min svigerinne er VELDIG glad i rosa og lilla.
Jeg liker både grått og beige til begge kjønn, gjerne med litt rosa eller blått i tillegg.
Så heldig du er som kan arve da :-) jeg håper å arve litt fra venner av meg.. Har ikke så god kontakt med familien, og de fleste velger nok å enten beholde det til neste mann eller gi det til andre venner.. :-)

Jeg er ganske tradisjonell det gitt :-)

Om det blir en jente blir det mye rosa og lilla. Gutt - blir det nok mye blått, grått og grønt.
Begge blir nok i blandet hvitt og beige:-)

Åh, som jeg gleder meg til shopping:-)
Haha, jeg tror de fleste gleder (og kanskje gruer seg for bankkortet sin del..) seg til å gå på shopping... :-)
Jeg har allerede sett litt, men har gitt total forbud på å kjøpe noe så tidlig.. Hverken jeg eller andre får lov... For jeg er redd for å bli enda mer skuffet om knøtten ikke holder seg inni der til nov/des.. :-) gleder meg til tidlig ul i mai! :-)

Back
Topp