Det er så utrolig mange som er opptatt av at enkelte farger hører til gutt og enkelte farger hører til jente. Jeg synes dette er så feil. Alle bør få bruke de fargene de selv liker, og begge kjønn skal ha like utgangspunkt.
Hva synes dere? Jeg tror ikke jeg kommer til å fortelle noen kjønnet på forhånd (om jeg i det hele tatt skal vite det selv) fordi det er så utrolig typisk å da få farger på klær og liknende som gaver utifra kjønn.
Synes såkalte kjønnsnøytrale farger er finest, men det beste hadde vært om farger bare var farger.
Hva synes dere? Jeg tror ikke jeg kommer til å fortelle noen kjønnet på forhånd (om jeg i det hele tatt skal vite det selv) fordi det er så utrolig typisk å da få farger på klær og liknende som gaver utifra kjønn.
Synes såkalte kjønnsnøytrale farger er finest, men det beste hadde vært om farger bare var farger.
Kommer ikke til å ha noe i mot de typiske «kjønnsfargede» klærne fra andre da. Og etterhvert får jeg se an det barnet selv ønsker å gå i. Vi ble i alle fall oppdratt til å kunne velge selv og at det ikke gjør noe å velge farger andre tenker hører til ett kjønn, for det blir bare feil. Farger er farger!
Min yngre bror elsket rosa og han gikk med rosa t-skjorte på skolen uansett hva ungene sa. Til slutt var det ingen som brydde seg! 

Og kjønnsnøytrale farger da!