Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg burde seriøst fikset håret snart! :O ikke klipt det på ett og et halvt år og lenge siden farging. Dra nok til frisøren og forhører meg litt tror jeg
Sent from my iPhone using BV Forum
Gi meg gjerne beskjed om hva frisøren synes om hårfarging![]()
Alt med måte ja... Farget det også sist hos frisør flere ganger, frisøren brukte farge uten amoniakk. Skal ikke være farlig, men kanskje du kan prøve å strekke det litt mellom hver gang så det ikke blir så ofte?
Sent from my iPhone using BV Forum
Har lest at hårfarging ikke er farlig. har både farga å stripa håret som gravid.
Men for håret sin del kan du jo prøve å la det gå iallefall 6 uker mellom hver gang? Strip håret omså mens du er gravid, det trenger du jo ikke gjøre så ofte.
Du kan lese litt om striping av hår, de fleste hjemme stripingene man kan kjøpe inneholder ikke noe farlig for graviditeten lengre![]()
Da skal du nå bare farge håret annen hver dag om du ønsker for den fargingen er neppe farligere enn shampoen du har i håretKan ikke stripe håret, er sort-rød-lilla i håret og har vært det i mange år. Stripene av mørkt farget hår ser ikke bra ut..... Farger håret litt mørkere enn jeg i utgangspunktet er selv (mørk brun og begynt å bli grå) så dersom jeg hadde venta 6 uker så hadde det sett grusomt ut! Kommer ikke til å klare å vente mer enn 4 Max 5 uker mellom hver gang jeg farger. Skal bruke en økologisk hårfarge som er parabenfri og uten amoniakk og heller farger håret med den vanlige fargen min dersom jeg skal noe spesielt.