tiia85 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Februar 2014 - Skjult forum VIP 9 Okt 2015 #21 Har selv en hvit med blått mønster og rød hals, altså originalfargene men litt byttet på. Elsker den og bruker den masse - i dag og
Har selv en hvit med blått mønster og rød hals, altså originalfargene men litt byttet på. Elsker den og bruker den masse - i dag og
123Kjør! Forumet er livet Oktoberskatter 2014 9 Okt 2015 #22 novemberbarn skrev: Måtte bare bestemme meg så blei en litt mørkere gråfarge enn den andre genseren... Hvit mønster og rosa hals tror jeg blir fornøyd Klikk for å utvide … Blir nok fint det
novemberbarn skrev: Måtte bare bestemme meg så blei en litt mørkere gråfarge enn den andre genseren... Hvit mønster og rosa hals tror jeg blir fornøyd Klikk for å utvide … Blir nok fint det
B Bkno6147210 Første møte med forumet 30 Mar 2020 #23 rosaskumpute skrev: Har i denne fargen jeg. "Sau-mariusgenser" dette da, men.. Fine farger Vis vedlegget 135769 Klikk for å utvide … Hei! Gammelt innlegg, ser jeg, men hvor finnes mønster til sauene på Marius-genseren?
rosaskumpute skrev: Har i denne fargen jeg. "Sau-mariusgenser" dette da, men.. Fine farger Vis vedlegget 135769 Klikk for å utvide … Hei! Gammelt innlegg, ser jeg, men hvor finnes mønster til sauene på Marius-genseren?
3Musketerer❤ Forelsket i forumet Påskekyllingene 2020 7 Apr 2020 #24 Originalen eller grå og babyrosa syns jeg